23 بهمن 1390
شماره خبر: 4852

بانوی اسكی باز استان البرز به دنبال صید عنوانهای جهانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بانوی اسكی باز استان البرز به دنبال صید عنوانهای جهانی است

'سپیده صید' اسكی باز رشته اسنوبرد از استان البرز درصدد است با تلاش و تمرین های مستمر ، عنوان های قهرمانی جهان را به دست آورد.
این بانوی جوان 23 ساله اظهار داشت: در مسابقه های اسكی اسنوبرد كه به تازگی در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار شد توانستم رتبه چهارم رشته مارپیچ كوچك و بزرگ را كسب كنم. وی این موفقیت را حاصل حمایت های خانواده، مربیان و نیز تلاش و برنامه ریزی آموزشی و تمرینهای مستمر عنوان كرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های آموزشی و تمرینات مداومی كه در دست اجرا دارم، انتظار می رود با كمك مربیان با تجربه ورزش اسكی اسنوبرد كشور بتوانم به هدف بزرگم كه قهرمانی در رقابتهای جهانی است، برسم.
این بانوی اسكی باز البرز یادآور شد: حمایت و تشویق خوب خانواده به همراه مربی ارزنده این رشته ورزشی در دستیابی به این موفقیت بسیار موثر بوده است.وی بیان داشت: چهار سال است كه در رشته اسكی اسنوبرد فعالیت دارم و اولین بار بود كه در مسابقه های كشوری این رشته شركت كرده ام.صید یادآور شد: در صورت حمایت بیشتر مسوولان مرتبط با ورزش اسكی بویژه بخش بانوان می توانیم شاهد موفقیت بیشتر بانوان اسكی باز كشور و از جمله استان البرز در رقابتهای ملی و برون مرزی باشیم.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود