25 دی 1390
شماره خبر: 4058

دو تكواندو كار استان البرز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دو تكواندو كار استان البرز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

دبیر هیات تكواندو استان البرز گفت: 'علیرضا درویش پور' و 'عباس شیخی' از تكواندوكاران این استان به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان برای شركت در المپیك 2012 لندن دعوت شدند.
'مهدی مباركی افزود: دعوت این ورزشكاران البرزی به اردوی تیم ملی بیانگر توانمندی این رشته ورزشی در این استان است كه با انجام برنامه های خوب آموزشی و تمرینهای مستمر مسیر شده است. وی اضافه كرد: انتظار می رود با توجه به آموزش و تمرینهای انجام شده این دو تكواندو كار بتوانند در اردوی آمادگی تیم ملی در رقابتهای پیش رو در لندن رتبه خوبی را برای كشور و این استان به ارمغان آورند. مباركی یادآورشد: اكنون هشت تكواندوكار در اردوی تیم ملی حاضرند كه خود را برای رقابتهای المپیك سال 2012 لندن كه مصادف با شهریور ماه سال آینده است آماده می كنند. وی بیان داشت: ' فریبرز عسگری ' از استان البرز سرمربیگری این اردوی آمادگی را در خانه فدراسیون تكواندو تهران برعهده دارد.
استان البرز اكنون با بیش از 15 هزار تكواندو كار كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند ، از قطب های تكواندو كشور محسوب می شود. استان البرز دارای 30 ملی پوش و 180 داور تكواندو است كه 70 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند كه چهار نفر از این داوران در بخش آقایان و یك نفر در بخش بانوان دارای رتبه داوری بین المللی هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود