3 مهر 1403
شماره خبر: 311010

مسابقات ورزشی محلات فرصتی مناسب برای استعدادیابی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت :با توجه به استقبال چشمگیر ورزشگاران و شهروندان مسابقات فرهنگی و ورزشی محلات در دو نیمه از سال برگزار شود.
به گزارش سپیدار نیوز علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات بیان داشت:این مسابقات با وقفه ای طولانی در 20 رشته با همکاری 20 هیئت ورزشی و با مشارکت حدود 20 هزار نفر در حال برگزاری است که این استقبال علاقه و توجه شهروندان به امر ورزش را نشان می دهد.
علیرضا رحیمی از اهمیت بالا و ویژگی های مهم این مسابقات سخن گفت و افزود:مسابقات ورزشی محلات می تواند فرصتی مناسب برای استعدادیابی برای باشگاه داران و مربیان ورزشی و هیئتهای ورزشی جهت شناسایی نخبه های ورزشی از بین جوانان شهر در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی نهفته شهر و پلی به سوی حرفه ای شدن آنها تلاش کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی محلات در نیمه دوم سال را به مدیریت شهری داد و اظهار داشت:با توجه به استقبال خوب ورزشکاران و شهروندان عزیز در کنار خانواده های خود که به طور ویژه و چشمگیری باعث شوق و ذوق در جوانان و کودکان شهر ایجاد نموده پیشنهاد می شود مدیریت شهری برنامه ریزی نماید تا در نیمه دوم سال شاهد تکرار برگزاری این مسابقات و اختتامیه آن در دهه مبارکه فجر باشد. رحیمی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بیماران خاص در این دوره از مسابقات تقدیر و خواستار شد: شهرداری کرج به برگزاری مسابقات ورزشی محلات بسنده نکرده بلکه باید به مقوله فرهنگ هم توجه نموده و مسابقات فرهنگی محلات و همچنین مسابقات ویژه برای افراد کم توان و بیماری های خاص برگزار نماید.
عضو شورای اسلامی شهر کرج برگزاری ورزش همگانی و ورزش کردن را نوعی پس‌انداز در جهت کاهش هزینه های شهروندان در راستای سلامت جسم و روان خواند و گفت:ورزش می تواند رفتارها و کنش های اجتماعی متعادل را شکل دهد و باعث کاهش هزینه های اجتماعی و اقتصادی جامعه و فرد و سلامت جسم و آرامش روانی فرد در خانواده و جامعه را به همراه داشته باشد.
وی در پایان یادآور شد اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات اواخر مهر ماه تا اوایل آبان همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود