19 آذر 1390
شماره خبر: 2755

شناگر البرز هفت مدال رنگارنگ ورودی بازیهای پارالمپیك لندن را كسب كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شناگر البرز هفت مدال رنگارنگ ورودی بازیهای پارالمپیك لندن را كسب كرد

' شاهین ایزدیار ' شناگر استان البرز پنج مدال نقره و دو برنز از رقابتهای ورودی پارالمپیك 2012 لندن را كه به تازگی در شهر شارجه از كشور امارات برگزار شد ، را كسب كرد.
ایزدیار افزود: ماده های چهار در صد متر مختلط ، چهار در صد متر آزاد تیمی ، 100 متر غورباغه ، 200 متر مختلط انفرادی و 100 متر كرال سینه نقره و در ماده 100 متر كرال پشت و 50 متر كرال سینه برنز این رقابتها را به خود اختصاص دادم. وی اضافه كرد:‌ اكنون با هزینه شخصی برنامه های آموزشی و تمرینات خود را در مشهد با مربی تیم ملی مهدی ضیایی برای موفقیت در بازیهای پارالمپیك 2012 لندن ادامه می دهم .
وی یادآور شد: این رقابتها در سطح بالایی برگزار شد و زمینه كسب تجربه بیشتر برای موفقیت های اینده را در مسابقات برون مرزی به دنبال دارد. ایزدیار یادآور شد: دو مدال طلا، یك نقره و سه برنز را از مسابقات آسیایی گوانگ جو چین در كارنامه ورزشی خود دارم و امیدوارم بتوانم با همت و پشتكار و انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر در رقابتهای آینده رتبه بهتری را برای كشور و استان البرز به ارمغان بیاورم .
وی بیان داشت: خانواده ، مربیان خوبم و نیز پشتكار و تلاش مستمر در انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مداوم زمینه موفقیت هایم را فراهم ساخته است. شاهین ایزدیار اكنون دارای 17سال سن است و مدت پنج سال است كه در كرج به ورزش شنا مشغول است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود