29 آبان 1390
شماره خبر: 2489

كشتی كرج نیازمند حمایت بیشتراست

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

كشتی كرج نیازمند حمایت بیشتراست

پیشكسوت كشتی ایران گفت:كرج دارای استعدادهای مناسبی دربخش كشتی است كه باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.
'كاظم غلامی' افزود: استعداد یابی برای تمامی رشته ها بویژه كشتی باید از سطح مدارس انجام شود كه كرج دراین بخش دارای ظرفیت بالایی است.
وی گفت: كرج یكی از قطب های ورزشی كشور است و در اكثر رشته ها به خصوص كشتی، قهرمانان ارزشمندی را پرورش داده است .
وی با طرح این سوال كه بودجه اختصاص داده شده به شورای شهر كرج و درآمدهای حاصله توسط این شورا كجا هزینه می شود؟، گفت:بار تعلیم و تربیت جوانان شهر بر عهده مسوولان شهر می باشد كه تاكنون این مهم محقق نشده است.
غلامی،با اشاره به اینكه احداث چند مجموعه ورزشی ،جوابگوی جمعیت میلیونی شهركرج نیست ،افزود: با توجه به محدودیت های مالی اداره كل ورزش وجوانان استان البرزهمكاری دیگر دستگاهها با این اداره ضروری است.
وی با تاكید بر اینكه اداره كل ورزش وجوانان به كسانی كه دارای موافقت اصولی برای ساخت فضاهای ورزشی هستند ،می تواند زمین مناسب با كاربری ورزشی واگذار كند گفت:انجام این مهم علاوه بر توسعه و رونق ورزش زمینه اشتغالزایی افراد زیادی را در این بخش فراهم خواهدكرد.
كاظم غلامی كه قهرمان جهان در رشته پیشكسوتان و دارنده مدال طلای آسیا در سال 1991 اظهار داشت:پیشنهاد كرد اداره كل ورزش و امور جوانان استان البرز با هماهنگی رییس شورای شهر كرج در خصوص احداث و راه اندازی سالن های چند منظوره در پارك های سطح شهر و محلات همت گمارند.
وی تصریح كرد: اكنون هیات كشتی استان البرزدر حد بضاعت خود فعالیت دارد اما امكانات آن جوابگوی خیل عظیم جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی نیست. وی گفت: ضرورت دارد اداره كل ورزش استان البرز با بررسی و دعوت از قهرمانان سابق كشتی در این استان هیاتی در خور شان این رشته مدال آور و افتخار آفرین سازماندهی و به كار گیرد. این پیشكشوت كشتی اظهار داشت : برای درخشش بیشتر قهرمانان كشتی كرج و البرز در مسابقه های كشوری و بین المللی ضرورت دارد این این منطقه از حمایت لازم برخوردار شود. كاظم غلامی در سال 1991 توانست در مسابقات آسیایی تهران موفق به كسب مدال طلاآسیایی شود. وی در سال 1992 پس از پایان مسابقات المپیك بارسلون از كشتی و تشك خداحافظی كرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود