30 مهر 1397
شماره خبر: 203789

افتتاح مجموعه ورزشی پرشین در شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

افتتاح مجموعه ورزشی پرشین در شهرستان فردیس


مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح پروژه پرشین گفت: سرمایه گزاری بخش خصوصی در عرصه ورزش جای تقدیر ویژه دارد و امیدواریم فرهنگ ترویج سرمایه گزاری خصوصی در بخش ورزش، با اشتیاق هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.
وی در ادامه افزود: با تمامی فشارهای موجود و اظهاراتی مبنی بر تحدید سرمایه گزاران و عدم میل برای سرمایه گزاری این عزیزان، شاهد هستیم در ابعاد مختلف محصول سرمایه گزاران در بخش های مختلف ارائه می شود. سلطانی فر با اشاره به وضعیت سیاسی منطقه اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا تنها با کشور ایران درگیری ندارد، بلکه با تمامی دنیا مشکل دارد و زیاده خواهی های وی پایان ندارد. وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران در سال جاری اشاره کرد: ورزش سبب ایجاد غرور ملی و تقویت آن می شود. سلطانی فر با اشاره به موفقیت ورزشکاران معلول در مسابقات پاراآسیایی اظهار داشت: تمامی ورزشکاران ایرانی برای مردم قابل احترام و سبب افتخار مردم هستند. وی همچنین با تاکید بر اهمیت بازی های المپیک اشاره کرد: تا برگزاری المپیک ۲۲ ماه باقی مانده است و در حال حاضر برای حضور قدرتمند در این بازی ها درحال برنامه ریزی هستیم. سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و افزود: امیدواریم پرسپولیس با وجود شرایط ویژه قهرمان آسیا شود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت ورزشی استان البرز افزود: استان البرز در پرورش ورزشکاران و قهرمانان ملی کارنامه بسیار خوبی دارد. وی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای تکمیل پروژه سالن ورزشی ۶ هزار نفری کرج از مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز خواست تا گزارش جامعی را در این خصوص به وزارتخانه ارائه دهد.
رفع مشکلات زیر ساختی با تامین اعتبارات
محمد علی نجفی استاندار البرز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پرشین که با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید گفت: مردم در انتظار بهره برداری ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج هستند. نجفی با تاکید بر ایجاد اشتغال برای جوانان اشاره کرد: ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان از مهمترین امور است و رسیدگی به این امر دغدغه تمامی مسئولان سطح استان است. استاندار البرز با اشاره به روند بهره برداری از پروژه های ورزشی سطح استان گفت: وزیر محترم ورزش و جوانان طی سال جاری برای سومین بار است که در استان البرز حضور دارند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد. وی با تاکید بر اهمیت وزیر ورزش به حوزه های مختلف ورزشی استان گفت: تلاش های مدیر کل ورزش و جوانان در سطح استان به مدال آوری ورزشکاران البرزی در سطح ملی و جهانی منجر شده است.
بخش خصوصی بازوی توانمند حوزه ورزش
در بخش دیگری از مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پرشین در شهرستان فردیس غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به سرانه ورزشی شهرستان فردیس گفت: در شهرستان فردیس سرانه ورزشی ۲٨ سانتی متر است که نسبت به میزان جمعیت شهرستان این مقدار بسیار کم است. وی افزود: افتتاح این چنین مجموعه های ورزشی به رشد سرانه ورزشی سطح استان کمک بسزایی می کند. غفرانی با تاکید بر مدال آوری ورزشکاران البرزی در مسابقات آسیایی اظهار داشت: کسب مدال های ورزشکاران استان در سطح آسیا بیانگر این امر است که می توانیم با وجود تمامی مشکلات با تکیه بر توان خود برای مردم استان و کشور افتخار آفرینی کنیم. غفرانی در ادامه به تاثیر بخش خصوصی در سرانه ورزش اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به کمبودهای اماکن ورزشی و کاستی های موجود، بخش خصوصی می تواند به ورزش استان کمک کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود