17 بهمن 1391
شماره خبر: 19968

اسکی باز البرزی فاتح لیگ اسکی صحرانوردی کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اسکی باز البرزی فاتح لیگ اسکی صحرانوردی کشور


سپیدارآنلاین: سید ستار صید اسکی باز البرز در هفته دوم لیگ اسکی صحرانوردی کشور با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر که به تازگی در پیست بین المللی شمشک تهران برگزار شد، به قهرمانی رسید.
رئیس هیات اسکی البرز گفت: صید از باشگاه ورمیکا در رشته 10 کیلومتر پاتیناژ توانست به قهرمانی برسد که خود بیانگر توانمندی این رشته ورزشی در استان البرز است.
علی عمران سولقانی افزود: ابوالفضل ساوه ای دیگر اسکی باز استان البرز از باشگاه لیلیوم توانست مقام سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد. وی یادآورشد: در نتیجه این رقابت ها که زیر نظر فدراسیون جهانی و با حضور اسکی بازانی از کشور هندوستان برگزار شد، یاسین شمشکی اسکی باز استان تهران توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کرد. سولقانی بیان کرد: در هفته اول این رقابت ها نیز که در پیست بین المللی شمشک استان تهران برگزار شد، سید ستار صید به قهرمانی رسید و ابوالفضل ساوه ای از این استان مقام سوم را کسب کرد. وی گفت: فرزانه رضا سلطانی، گلناز ساوجی اصل و فتانه رضوانی از باشگاه لیلیوم به ترتیب در بخش بانوان این رقابت ها رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت ها که امتیاز لازم را کسب کنند و انتخاب شوند به رقابت های قهرمانی جهان وال دی فیم ایتالیا در اواخر بهمن ماه سال جاری اعزام خواهند شد.
به گفته سولقانی این

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود