22 آبان 1396
شماره خبر: 186857

اعضای آموزش دیده سمن های البرز آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اعضای آموزش دیده سمن های البرز آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت که سازمان های مردم نهاد جوانان استان، تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان و با محوریت سمن رأیت المهدی آماده اعزام نیروهای آموزش دیده خود به مناطق زلزله زده هستند.
قدرت الله شمیرانی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیش از 10 گروه آموزش دیده امداد و نجات و دارای تخصص های لازم که در قالب سازمانهای مردم نهاد جوانان می باشند، آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.
وی با بیان اینکه منتظر صدور مجوز از مراجع ذیصلاح و ستاد بحران استانهای درگیر می باشیم اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان البرز از هیچ کوششی برای یاری رساندن به هموطنان دریغ نخواهد کرد. وی ادامه داد: جمعی از ورزشکاران و حتی قهرمانان ورزشی استان، متقاضی اعزام به مناطق زلزله زده جهت یاری رساندن به هموطنان هستند. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با اشاره به اینکه تعدادی از سمن های جوانان نیز در قالب پشتیبانی آماده جمع آوری کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله زده می باشند بیان داشت: مردم ، ورزشکاران و جوانان می توانند کمکهای غیر نقدی از قبیل پتو، لباس گرم، وسایل گرمایشی، چادر و غذاهای فساد ناپذیر را به خانه جوانان واقع در چهار راه طالقانی خیابان شهید میرزایی به سازمان مردم نهاد جوانان رأیت المهدی تحویل نمایند. وی ادامه داد: ورزشکاران البرزی نیز آماده اهداء خون در گروههای خونی مورد نیاز هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود