25 آبان 1391
شماره خبر: 15086

توزیع امکانات بین هیات های ورزشی استان باید به درستی انجام شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

توزیع امکانات بین هیات های ورزشی استان باید به درستی انجام شود

سپیدار آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: توزیع فضاها و سالن ها بین هیات های ورزشی استان باید به درستی انجام شود تا ورزشکاران رشته های مختلف بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.
در نشست با رئیس و اعضای هیئت کبدی استان البرز، اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد برخی از هیات های ورزشی استان اکنون از داشتن سالن برای انجام آموزش و تمرینات خود محروم هستند و تعدادی نیز چند سالن در اختیار دارند که این امر عادلانه نیست. وی خاطرنشان کرد: توزیع این سالن ها و امکانات ورزشی در گذشته به درستی انجام نشده و محرومیت برخی از هیاتها را به دنبال داشته است . جوانمردی در بخش دیگری از سخنرانی خود، اضافه کرد: در استان البرز هر اداره و نهادی به صورت جزیره ای دارای بخش ورزش است که این مهم نیز باید ساماندهی شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: تهیه و تدوین سند ورزش استان البرز اکنون در حال انجام است و حداقل به پنج ماه زمان نیاز دارد.
رئیس هیئت کبدی استان البرز نیز در این نشست گفت: اجرای برنامه های این هیات طبق تقویم ورزشی تهیه شده اکنون در حال انجام است. سید مهران جوادی نیا افزود: یکی از برنامه های این هیات برگزاری ماهیانه نشست مشترک با هیئت های کبدی شهرستانهای استان و بررسی مشکلات آنها است. وی خاطرنشان کرد: اکنون هیئت کبدی استان البرز از لحاظ فرهنگی در رتبه پنجم کشور قرار دارد و در بحث آموزشی نیز جزو ده استان برتر کشور است. جوادی نیا تصریح کرد: تا کنون سه ورزشکار این هیات به اردوی تیم ملی کبدی کشور دعوت شده اند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود