2 تیر 1394
شماره خبر: 144340

البرز از سکوهای قهرمانی پایین نخواهد آمد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز از سکوهای قهرمانی پایین نخواهد آمد


رئیس هیئت تکواندو استان البرز با ابراز رضایت از درخشش ورزشکاران البرزی این رشته در مسابقات رده های سنی مختلف کشور گفت: استان البرز از سکوهای قهرمانی پایین نخواهد آمد.
تیم های منتخب البرز در مسابقات قهرمانی تکواندو کشور باشایستگی و حضوری موفق چهار بار بر روی سکوی قهرمانی رفتند تا البرز تنها استانی باشد که در بین سی دو استان کشور در چهار رده سنی خردسالان و نونهالان (پسران،دختران) به مقام دست یافته است. محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به مطلب فوق گفت: علیرغم تغییرات متعدد در زمان بندی برگزاری مسابقات کشوری و پیرو آن لطمات وارده شده به تیم های منتخب این استان ، خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته در هیئت و به پشتوانه بازیکنان خوب و مستعد و مربیان مجرب و توانمند، استان البرز باز هم در مسابقات قهرمانی کشور شگفتی ساز شد تا بر این مهم صحه بگذارد که انتخاب هیئت تکواندو استان البرز به عنوان هیئت برتر بر مبنای توانایی ها و کسب افتخارات متعدد استان بوده و البرزی ها حتی یک سکوی کشوری را نیز از دست نخواهند داد. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور موفق تیم های منتخب استان در رقابتهای کشوری ادامه داد: در این رقابتها بازیکنان ما فعل خواستن را به بهترین وجه صرف کردند و موفق به کسب ده مدال طلا،هفت نقره و هشت برنز شدند، در این میان از تلاش همه مربیان و کادر فنی تیم ها که سهم بسزایی در رقم خوردن این افتخارات داشتند تشکر و قدردانی میکنم. رئیس هیئت تکواندو استان البرز افزود: با روند رو به رشد و هماهنگی های صورت گرفته جهت برگزاری مسابقات انتخابی و حضور در اردوهای تمرینی بر آن هستیم تا صاحب شش سکوی باقیمانده در بخش پومسه،نوجوانان و بزرگسالان (آقایان ،بانوان) نیز شویم، امید آن دارم تا با تکرار موفقیت های سال گذشته بهترین ها به نام این استان رقم بخورد.
این مسئول با اشاره به کسب عنوان هیئت برتر استان البرز در سال 92 ابراز امیدواری کرد با توجه به عملکرد مثبت و نتایج بهتر ثبت شده در سال 93 از سوی هیئت این عنوان مجددا به استان البرز تعلق یابد. نوذری خاطر نشان ساخت: در سه ماهه اول سال تکواندوکاران البرز در مسابقات آسیایی و جهانی حضوری موفق داشتند وافتخارات متعدد برای میهن اسلامی بدست آورند اما متاسفانه بنا به پراکندگی قومی که در این استان وجود دارد آنطور که شایسته این قهرمانان بوده است نتوانستیم از آنان تجلیل کنیم که این موضوع از ارزش های قهرمانان ما کم نمی کند، البته مسئولین استان قول های مساعدی در این زمینه داده اند تا بتوانیم تقدیری شایسته از بازیکنان و قهرمانان مان خصوصا قهرمانان المپیکی داشته باشیم. وی تصریح کرد: طی دو هفته گذشته چهار تن از تکواندوکاران ملی پوش استان البرز به عنوان ورزشکاران نمونه سال و جوانان برتر استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند که این مهم از افتخارات جامعه تکواندو میب اشد. نوذری ضمن قدردانی از حضور موفق بانوان در رقابتهای کشوری و مسابقات برون مرزی گریزی بر کسب اولین افتخارات از سوی بانوان شایسته استان البرز داشت و گفت :کیمیا علیزاده، فاطمه نعمتی و پروانه تهرانی به ترتیب به عنوان اولین بانوی مدال آور مسابقات جهانی،اولین بانوی طلایی مسابقات قهرمانی آسیا و اولین مدال آور بازیهای آسیایی جزء بی نظرترین افتخار آفرینان استان البرز بودند که نامشان برای همیشه در تاریخ تکواندو ایران ثبت شد. این مسئول در پایان خاطر نشان ساخت : استان البرز به پشتوانه ملی پوشان و افتخار آفرینانش به استانی متمایز در تکواندو تبدیل شده و امید آن دارم با حضور مستمر و توانمند در همه رویدادها نوار پیروزهای استان ادامه یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود