17 مهر 1391
شماره خبر: 12892

سایپا با ترکیبی غیربومی در لیگ برتر والیبال ظاهر می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپا با ترکیبی غیربومی در لیگ برتر والیبال ظاهر می شود

سپیدار آنلاین: لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از 26 مهر آغاز می شود و تیم سایپای البرز با تیمی جوان و غیر بومی راهی این رقابت ها خواهد شد.
رقابت‌های لیگ برتر در سال 91 از روز چهار شنبه (26 مهر ماه) آغاز خواهد شد و تیم والیبال بزرگسالان سایپا البرز در اولین دیدار خود در این مسابقات در همین روز و در کرج میزبان پیکان تهران خواهد بود. نایب قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر والیبال در شرایطی پا به رقابت های لیگ برتر والیبال می گذارد که تغییرات فراوانی را در تیم خود دیده است. عدم حضور ناصر شهبازی مدیر اسبق سایپا که شاید موفقیت های چند دوره اخیر سایپا را باید حاصل زحمات او دانست که توانست با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم آماده ای را هر سال راهی مسابقات کند ولی در این فصل با رفتن این مدیر چند مهره با ارزش والیبال سایپا از جمله محمد رضا مهدوی کاپیتان نارنجی پوشان از آنها جدا شده است. به هر حال در این فصل شاهد حضور بازیکنان جوان در تیم والیبال سایپای البرز خواهیم بود که این جوان گرایی با استقبال ولاسکو سرمربی تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران همراه بوده است. این روزها انتقاد های زیادی نسبت به این تیم وارد است خیلی از کارشناسان والیبال در استان البرز معتقد هستند سایپا هیچ نفعی برای پیشرفت والیبال در استان نداشته است و باید این باشگاه از بازیکنان بومی استان استفاده کند. در نهایت تیم جوان سایپای البرز با هدایت فرهاد نفرزاده پا به لیگ برتر خواهد گذاشت و باید دید این تیم می تواند افتخارات سال های گذشته را تکرار کند.
دیدار هفته اول مقابل پیکان
تیم والیبال سایپای البرز باید در هفته اول در دیداری حساس به مصاف پیکان برود تیمی که هر ساله جزو تیم های صعود کرده به مرحله پلی اف بوده و قهرمانی های زیادی را در کارنامه خود دارد. در این فصل قهرمان فصل گذشته لیگ والیبال یعنی کاله آمل، شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه با جذب بازیکنان مطرح لیگ برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند. حال باید دید فصل جدید لیگ برتر والیبال که از 26 مهر ماه آغاز می شود با چه اتفاقات و حوادثی همراه خواهد بود.
از سایپا انتظار می رفت که از بازیکنان بومی استفاده کند
عبدالعلی پیرمحمدی رئیس هیئت والیبال استان البرز در خصوص آغاز لیگ برتر والیبال و وضعیت سایپای البرز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: لیگ امسال از 14 تیم به 12 تیم کاهش پیدا کرده است. این تغییر باعث خواهد شد که لیگ کیفیت سال های گذشته را نداشته باشد و خیلی از بازیکنان بزرگ والیبال ایران با توجه به مشکلات مالی که در بعضی از باشگاه وجود دارد هنوز قرار داد خود را به ثبت نرساندند. وی ادامه داد: در این فصل تیم کاله آمل، شهرداری ارومیه و پیکان می توانند حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشند و این تیم ها با توجه به داشته های خود از وضعیت خوبی برخوردار هستند. پیرمحمدی در خصوص وضعیت سایپای البرز هم گقت: سایپا بازیکنان زیادی را از دست داده و رو به جذب بازیکنان جوان آورده است. این انتظار از این تیم بود که با توجه به اینکه بازی های این تیم در کرج برگزار می شود و نماینده والیبال استان البرز در لیگ برتر است از بازیکنان بومی استفاده کند. رئیس هیئت والیبال استان البرز تصریح کرد: در کرج والیبالیست های مطرحی حضور دارند که جذب تیم های لیگ برتری شده اند ولی ای کاش این نفرات برای تیم استان به میدان می آمدند. وی در پایان گفت: در صورتی که سایپا از بازیکنان بومی استفاده کند شرایط برای حمایت از این تیم در بازی های خانگی از سوی تماشاگران بیشتر مهیا خواهد بود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود