11 شهریور 1391
شماره خبر: 10982

نباید به خاطر تیم ملی لیگ را تعطیل کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید به خاطر تیم ملی لیگ را تعطیل کنیم

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس با بیان اینکه کسی منکر اهمیت بازی‌های پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان در راه رسیدن به جام جهانی نیست،‌ گفت: نباید به خاطر رسیدن به این هدف لیگ را تعطیل کنیم.
مهدی تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی 2 هفته‌ای لیگ برتر به دلیل در پیش بودن دیدارهای تیم ملی صحیح است؟‌ گفت: برای پاسخ به این پرسش باید بدانیم که استخوان‌بندی و نفرات اصلی تیم ملی چگونه انتخاب می‌شوند. وی تصریح کرد: در حال حاضر اکثریت مطلق بازیکنان عضو تیم ملی و استخوان‌بندی اصلی این تیم در لیگ داخلی حضور دارند. سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس که بازی‌های تیمش به دلیل نداشتن زمین اختصاصی در کرج برگزار می‌شود، افزود: بنابراین لیگ برتر محل بازیکن‌سازی و تامین نیازهای تیم ملی است و اگر آسیبی به لیگ وارد شود، به طور قطع ابتدا تیم ملی متضرر خواهد شد.
کسی منکر اهمیت تیم ملی نیست
تارتار با بیان اینکه کسی منکر اهمیت تیم ملی و موفقیت این تیم در راه رسیدن به جام جهانی نیست، گفت: به نظرم صحیح نیست که به خاطر رسیدن به این هدف لیگ برتر را تعطیل کنیم، چرا که عدم برگزاری مرتب و منظم لیگ در نهایت به خود تیم ملی آسیب می‌رساند. وی تاکید کرد: امروز همه فوتبال‌دوستان و علاقه‌مندان به این رشته پرطرفدار ورزشی در کشورمان منتظر پیروزی‌های تیم ملی هستند و هیچ ایرانی حاضر نیست که این تیم به جام جهانی صعود نکند. سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس افزود: بنابراین همه باید برای موفقیت تیم ملی و شاگردان کی روش تلاش کنیم، اما معتقدم که رسیدن به این هدف از راه تعطیلی لیگ برتر محقق نمی‌شود.
تارتار در ادامه به شرایط تیم خود اشاره کرد و گفت: ما در ابتدای لیگ امتیازات ارزشمندی را از دست دادیم، اما در سه هفته اخیر به ترتیب برابر ذوب‌آهن، فجر شهید سپاسی و نفت آبادان موفق بوده و 5 امتیاز جمع کردیم.
کسی به فکر منافع شخصی به جای موفقیت تیم ملی نیست
وی اضافه کرد: در شرایطی که تیم ما روند رو به رشدی را تجربه می‌کرد، ناگهان دیدارهای لیگ برتر را دو هفته تعطیل اعلام کردند که این تعطیلی به طور قطع در کار ما تاثیرگذار است. تارتار در پایان متذکر شد: من در حال حاضر به موفقیت تیم خودم فکر نمی‌کنم و همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیز حاضر به قربانی کردن منافع خود برای موفقیت تیم ملی هستند، اما باید از راه صحیح وارد شد که این امر با تعطیلی لیگ برتر همخوانی ندارد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود