Logo

صفحه اصلي > سیاسی > روابط عمومی قلب تپنده هرسازمانی است

روابط عمومی قلب تپنده هرسازمانی است


28 دی 1394. نويسنده: monshi
روابط عمومی قلب تپنده هرسازمانی است


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: روابط عمومی هر سازمانی قلب تپنده آن ارگان است که در صورت توجه به نقش و اهمیت آن می تواند بسیاری از فعالیت های مدیریتی درون و برون سازمانی را تسهیل کند.
ابوالقاسم پالیز گیردر جلسه معاونین ،بخشداران و مدیران دوائر داخلی فرمانداری با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های مدیریتی در گرو تعاملات درون و برون سازمانی است افزود: اطلاع رسانی دقیق و کارشناسی و حرفه ای از فعالیت های سازمانی و اداری می تواند انتظارات و سطح توقعات جامعه و مسوولان را نسبت به مدیریت ها و همچنین ارزیابی و برآوردهای عملکردی واقعی تر کند. وی با اشاره به اینکه گاها مشاهده می شود بسیاری از سو تفاهم ها و انتظارات ناشی از عدم اطلاع رسانی دقیق و حرفه ای است تصریح کرد: مدیران روابط عمومی را باید از میان افراد شعاع، امین و مورد وثوق و اختیارات ویژه انتخاب کرد و میدان عمل آنان را حتی برای نقد مدیریت ها و فعالیت های درون و برون سازمانی نیز فراهم آورد تا فضای اداری و فعالیت ها به سمت شفاف سازی هدایت شود. پالیز گیر با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در حالی باید وظیفه دروازه بانی از محیط اداری و سازمانی و نقش واسط با سازمان ها، نخبگان و رسانه ها و در یک کلام با مخاطبان را بازی کنند که جایگاه و شان و منزلت و همچنین چارت تشکیلاتی و اداری روابط عمومی ها متناسب با ماموریت ها و وظایف در نظر گرفته نشده است. فرماندار ساوجبلاغ به نقش مدیران روابط عمومی به عنوان فعالان در کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خواستار تلاش بیشتر برای مشارکت مردم در انتخابات شد
بازگشت