Logo

صفحه اصلي > سیاسی > عملکرد دستگاه های خدمت رسان به مسافرین نوروزی زیر ذره بین بازرسان ستاد صیانت استان

عملکرد دستگاه های خدمت رسان به مسافرین نوروزی زیر ذره بین بازرسان ستاد صیانت استان


10 فروردین 1394. نويسنده: monshi
عملکرد دستگاه های خدمت رسان به مسافرین نوروزی زیر ذره بین بازرسان ستاد صیانت استان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و دبیرستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان از تشکیل 3 تیم بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات در ایام تعطیل خبر داد و اقدامات انجام شده در این ایام را تشریح کرد.
حمیدرضا عسگری مورودی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای ابلاغیه قائم مقام محترم وزیر و رئیس بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان، این 3 تیم از همکاران دفتر اجتماعی تشکیل و اولین جلسه هماهنگی و توجیه نمایندگان دستگاه های مشمول طرح در تاریخ 93/12/19 برگزار و احکام بازرسین نیز در تاریخ 93/12/25 توسط جانشین ستاد صادر گردید. عسگری تصریح کرد: مراکز درمانی، پایانه های مسافری،بانک ها ، ایستگاه های راهنمای مسافرین و پایگاه های ثابت و سیار امداد و نجات، از جمله مراکز مورد ارزیابی تیم های مذکور بوده و این نظارت تا پایان تعطیلات ادامه داشته و همچنان دستگاه ها مورد ارزیابی مستمر خواهند بود. حمیدرضا عسگری، آمادگی مراکز فوق الذکر در انجام وظایف محوله و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و از بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به دلیل بازرسی های موثر و هم چنین از ابتکار شهرداری کرج و سازمان فرهنگی ورزشی این سازمان که جهت ارائه بسته های آموزشی و سرگرمی به مسافرین نوروزی در ایستگاه ها دایر شده تقدیر نمود. دبیر ستاد صیانت استان از راه اندازی شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی و نمایندگان مرتبط با ستاد سفر در بخش آسارا (محور پر تردد مسافر در جاده چالوس) به منظور برخورد قاطع با متخلفین و رسیدگی به گزارش ها و شکایات مسافرین در این منطقه خبر داد و افزود: در تاریخ هشتم فروردین نیز در محل دهداری آدران از حضور تیم ساعی و پرتلاش حاضر تجلیل گردید.

بازگشت