1 تیر 1391
شماره خبر: 8120

توسعه و آبادانی کرج در گرو تعامل دستگاه های مختلف با یکدیگر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

توسعه و آبادانی کرج در گرو تعامل دستگاه های مختلف با یکدیگر است

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج توسعه و آبادانی شهرستان کرج بویژه مرکز استان البرز را در گرو تعامل دستگاه های مختلف با یکدیگر ذکر کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در دیدار شهردار کرج و معاونان وی با فرماندار شهرستان اظهار داشت: امروز شهرستان کرج از جمله مرکز استان البرز شاهد اجرای طرح و پروژه های مختلفی بویژه در حوزه عمران است که توانسته انقلاب بزرگی را در این حوزه رقم زند. وی افزود: با تشکیل استان البرز به مرکزیت کرج تلاش مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم بیش از پیش شده است که قابل تقدیر است. این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف باید زیرساختی و اصولی باشد، خاطر نشان کرد: توسعه و عمران شهری، افزایش سرانه فضای سبز برای ایجاد نشاط اجتماعی، کاهش مسائل و مشکلات ترافیکی به واسطه اجرای طرح های مختلف اصلاح هندسی، اجرای تقاطع های غیرهمسطح و... از جمله اقداماتی است که با ورود شهرداری کرج در حال انجام است که می تواند در رشد و آبادانی بیش از پیش شهرستان از جمله کرج مثمرثمر واقع شود.
صیانت از حقوق شهروندی مدنظر شهرداری کرج قرار گیرد
فرماندار کرج در ادامه سخنان خود بر اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی از سوی دستگاه های مختلف شهرستان بویژه شهرداری کرج تاکید کرد و گفت: شهرداری به دلیل شرح وظایف مختلفی که در راستای ارائه خدمات به مردم دارد بیش از سایر نهادها با مردم در ارتباط است که امید می رود با رعایت این مهم گامی اساسی در راستای تکریم از شهروندان و رعایت حقوق آنان بردارد. وی تصریح کرد: رعایت و صیانت از حقوق شهروندی در اجرای تمامی طرح ها و برنامه های شهرداری نکته قابل تاملی است که امید می رود با رعایت آن در تمامی حوزه ها شاهد رضایت مندی بیش از پیش مردم از خدمات متنوع شهرداری باشیم. گفتنی است شهردار کرج در این دیدار به همراه معاونان خود برای تبریک به معاونین جدید فرماندار کرج در محل فرمانداری حضور یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود