20 خرداد 1391
شماره خبر: 7748

هماهنگی های لازم با دستگاههای خدمات رسان برای واحدهای مسكن مهر دراین استان انجام شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هماهنگی های لازم با دستگاههای خدمات رسان برای واحدهای مسكن مهر دراین استان انجام شده است

سپیدار آنلاین: رییس گروه شهرسازی و معماری استانداری البرز گفت: پروژه های مسكن مهر این استان از پیشرفت های قابل توجهی برخوردار هستند و هماهنگی های لازم با دستگاههای خدمات رسان برای واحدهای مسكن مهر دراین استان انجام شده است .
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری 'سعید فیروزگاه ' در این خصوص گفت: براین اساس هماهنگی های لازم با دستگاههای خدمات رسان برای ارایه خدمات شهری اعم از آب ،برق ،گازو تلفن به واحدهای مسكن مهر دراین استان انجام شده است. فیروزگاه اظهارداشت: برق این واحدهای مسكونی نیز 80درصد ارایه شده و مابقی آن نیز ازسوی استانداری دردست پیگیری قرار دارد. وی اضافه كرد: این واحدهای مسكن بطور كامل آبرسانی شده ، گازرسانی آنها از 70درصد پیشرفت فیزیكی برخوردار بوده و برق رسانی آن نیز 90درصد انجام شده است. وی ادامه داد : پروژه مسكن مهر شهرك ابریشم البرز با هشت هزار و710 واحد مسكونی از تمام خدمات شهری از جمله آب، گاز وتلفن بهره مند شده است.
رییس گروه شهرسازی و معماری استانداری البرز گفت: پروژه های مسكن مهر ماهدشت نیز با 11هزار واحد مسكونی از حیث خدماتی دهی شهری در دست انجام قرار گرفته كه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود