25 اسفند 1390
شماره خبر: 5844

پرسشگری مجلس و روشنگری رییس جمهوری نمادی زیبا از دموكراسی واقعی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پرسشگری مجلس و روشنگری رییس جمهوری نمادی زیبا از دموكراسی واقعی

كارشناسان و مردم كرج ،حضور رییس جمهوری اسلامی ایران درمجلس شورای اسلامی و پاسخ شفاف وی به سووالات نمایندگان را نمادی زیبا از دموكراسی واقعی در جهان دانستند.
ارسلان غلامی كارشناس امورسیاسی اظهار داشت: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور درمجلس و پاسخ وی به سووالات نمایندگان حركتی زیبا وارزشمند برای شفاف سازی و پاسخگویی به جامعه اسلامی انجام داد. وی بیان داشت: این اقدام رییس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت كرد كه مسوولان نظام اسلامی در كشورما برمدار قانونگرایی حركت می كنند. این كارشناس افزود: پاسخ شفاف رییس جمهوری اسلامی ایران در این نشست علنی با نمایندگان مجلس در واقع خط پایانی بر تمام صحنه سازی های داخلی و خارجی علیه دولت خدمتگزار بود. وی گفت: رییس جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی نماد واقعی دولت پاسخگو را به نمایش گذاشت. وی ادامه داد: دولت خدمتگزار در طول سالهای اخیر خدمات ارزشمندی به رغم تحریم های اقتصادی و همه جانبه و فضاسازی های تبلیغاتی دشمنان اسلامی به مردم ارایه داده است و در این برهه حساس رییس جمهوری نیز به خاطر تنویر افكار عمومی در مجلس حاضر شد و حركتی ارزشمند برای خنثی سازی تبلیغات سوء دشمنان انجام داد. 'محمود طیبی ' یك كارشناس امور سیاسی اظهار داشت:پرسشگری حق مجلس شورای اسلامی است اما دشمنان اسلام پس از طرح سووال برخی نمایندگان از رییس جمهوری از چندی پیش موج تبلیغاتی به راه انداختند. وی گفت:دكتر احمدی نژاد با حضور در مجلس علاوه بر شفاف سازی ،تبلیغات سوء دشمنان اسلام را ناكارآمد كرد. وی ادامه داد: برخی افراد در داخل كشور آگاهانه یا نا آگاهانه در مسیر موج تبلیغی دشمنان خارجی حركت كردند اما به هرحال سخنان شفاف رییس جمهوری درمجلس پاسخی اصولی به سووالات مطرح شده بود.
همچنین جمعی از شهروندان كرجی در گفت وگو با ایرنا سخنان روشنگرانه رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی را ارزشمند توصیف كردند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود