21 خرداد 1392
شماره خبر: 26779

خویشاوند گرایی معیار انتخاب اصلح نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خویشاوند گرایی معیار انتخاب اصلح نیست


سپیدارآنلاین: استاندار البرز با بیان اینکه همه کاندیداها صالح هستند اما اصلح نیستند، تاکید کرد: خویشاوندگرایی و آشنایی با کاندیداها معیاری برای انتخاب اصلح نیست و قانونگذاران آینده خود باید در بدو امر پایبند به قانون باشند.
اصغر عربیان صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی ضمن تشریح فرایند انتخابات در استان البرز ، قانون را فصل الخطاب شوراها دانست و گفت: رعایت قانون از سوی کاندیداها امری ضروری است و هر جا که قانونی تدوین می شود حقوق و تکالیف نیز معین می گردد، از این رو در انتخابات پیش رو همانطور که چهارچوب های حرکت کاندیداها مشخص شده حقوق افراد نیز مشخص است و بنا به تکلیف ضرورت دارد که از آن تبعیت نمایند. وی همچنین تأکید کرد: کاندیداها در تبلیغات خود دقت کنند معیارهای تبلیغات صحیح را از سوی قانونگذار را مورد توجه قرار دهند.
انتخابات شوراها شائبه بین اقوام ایجاد نکند
عربیان با بیان اینکه احیاناً انتخابات شوراها موجب ایجاد تفرقه بین افراد و گروه ها نشود، افزود: از کاندیداها توقع داریم قوانین را رعایت کنند و مهمتر اینکه نکند بعد از گذر از انتخابات به ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انشعابات بین طایفه ها و قیبله ها ایجاد شود. وی یادآور شد: خوشبختانه مردم ایران کوچک از بلوغ سیاسی کامل برخوردار هستند.
ایجاد شعبه ویژه جرایم ویژه متخلفان
اصغر عربیان در ادامه ضمن اینکه همه امور انتخابات را تا بعد از رأی گیری در حال رصد دانست و خطاب به کاندیداها یادآور شد: با شعبه ویژه ای که در دادگستری ایجاد شده همه جرایم از سوی کاندیداها در شعبه ویژه ای رصد و ثبت و پیگیری می شود.
قانونگذاران آینده خود به قانون عمل کنند
استاندار البرز گفت: مردم آگاه خود به خوبی می دانند هر کاندیدا با چه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود