9 خرداد 1392
شماره خبر: 26318

روند مطلوب فرایند انتخابات در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

روند مطلوب فرایند انتخابات در البرز


سپیدارآنلاین: استاندار البرز در بازدید از سایت ستاد انتخابات شهرستان کرج اظهارداشت: روند مطلوبی در فرایند انتخابات شهرستان های مختلف استان البرز از جمله کلانشهر کرج حاکم است.
استاندار البرز با اعلام اینکه رصد و نظارتی دقیق و روزانه بر عملکرد فرمانداریهای شهرستان های استان در حوزه انتخابات به صورت می گیرد گفت: رتبه بندی نهایی در خصوص عملکرد فرمانداری ها بعد از برگزاری انتخابات اعلام می شود. علی اصغر عربیان در بازدید از سایت انتخابات شهرستان کرج که صورت گرفت اظهار داشت: عملکرد و فعالیت های فرمانداریهای شهرستان های استان البرز در حوزه انتخابات دقیق و روزانه رصد می شود و امتیازبندی آنها روزانه اعلام می شود. وی افزود: امتیازها روزانه به فرمانداریها اعلام می شود تا انگیزه ها برای افزایش و ارتقاء سطح فعالیت ها بوجود آید اما رتبه بندی نهایی در خصوص عملکرد ها بعد از برگزاری انتخابات اعلام خواهد شد. استاندار البرز در خصوص مطلب منتشر شده در سایت استانداری در خصوص ارزیابی عملکرد فرمانداریها اظهار داشت: رتبه بندی ها لحظه ای بررسی می شود و ممکن هر لحظه نسبت به قبل تغییر کند و این رتبه بندی که منتشر شده یک سوء تفاهم بوده است.
کرج آماده برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه است
عربیان در خصوص عملکرد ستاد انتخابات شهرستان کرج تصریح کرد: همه شهرستان ها عملکرد خوبی داشته اند کرج نیز تا امروز روند طبیعی و مطلوبی داشته و کلیه زیرساخت هایی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه در این کلانشهر فراهم شده؛ در بحث آی تی و ارائه آموزش های لازم به ویژه آموزش به عواملی که قرار است پای صندوق های رای قرار گیرند اقدامات لازم در سطح خوبی صورت گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. وی تاکید کرد: هر شهرستان بسته به تعداد صندوق های رای و میزان جمعیت، عوامل، امکانات و تجهیزات لازم را به خود اختصاص میدهد و در این مسیر نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است. استان البرز در حوزه فعالیت های انتخاباتی ارتقاء چشمگیری داشته است. عربیان گفت: روند فعالیت های تبلیغاتی در جهت افزایش شور و نشاط انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی در استان البرز روند چشمگیری داشته و تلاش شده ظرفیت های مردمی، مدارس، مساجد و دانشگاه ها و حوزه های جمعیتی در جهت افزایش شور انتخاباتی در استان بکارگرفته شود. استاندار البرز تصریح کرد: انتخابات محک آزمون و سنجش مسئولان و مدیران و مردم ایران است و امیدواریم با تحقق حماسه سیاسی سربلند از این آزمون بیرون بیائیم.
استان البرز آماده خلق حماسه است
عربیان تاکید کرد: مردم ایران ثابت کردند که در عرصه های مختلف حماسه آفرین هستند همچنین مردم همیشه سرافراز استان البرز نیز با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف سیاسی افتخار آفرینی کردند و بی شک در انتخابات نیز با حضور پرشور و همراه با بصیرت خود برگ زرین دیگری از تقویم حماسه آفرینی های خود ورق خواهند زد. وی گفت: همه بسترها برای خلق حماسه در استان البرز وجود دارد. وی افزود: صاحبان اصلی انقلاب خود مردم هستند و بی شک در صحنه های مختلف مشارکت خواهند داشت تا در آینده و سرنوشت خود دخیل باشند.
حضور گسترده و اصلح

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود