21 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 25086

در مرحله اول تایید صلاحیت ها 10 درصد کاندیداها رد صلاحیت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

در مرحله اول تایید صلاحیت ها 10 درصد کاندیداها رد صلاحیت شدند


سپیدارآنلاین: رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در مرحله اول تایید صلاحیت کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از سوی هیئت های اجرایی صورت گرفته 10 درصد ردصلاحیت و 2 درصد نیز انصراف داده اند.
ناصر رجبی با بیان این مطلب در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان البرز که با حضور رؤسای کمیته های 10 گانه و سایر اعضای ستاد انتخابات استان در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بر این اساس از مجموع 3409 نامزد ثبت نامی در سطح استان البرز به تفکیک شهرستان ها؛ در شهرستان کرج 7 درصد کاندیداها رد صلاحیت و 2 درصد انصراف، ساوجبلاغ 17 درصد ردصلاحیت و 2 درصد انصراف، نظرآباد 11 درصد ردصلاحیت و 2.5 درصد انصراف، طالقان 7 درصد رد صلاحیت و 2 درصد انصراف و در شهرستان اشتهارد نیز 5 درصد ردصلاحیت و 3 درصد انصراف داده اند. وی تاکید کرد: این آمار در مرحله اول تایید صلاحیت کاندیداها توسط هئیت های اجرایی انتخابات بوده است و به معنای اعلام قطعی تعداد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیست.
910 عضو شوراهای استان وارد پارلمان های محلی می شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با پایان مراحل بررسی تایید صلاحیت ها از سوی هیئت های اجرایی و نظارت 910 نفر وارد پارلمان های محلی می شوند، خاطر نشان کرد: تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر مبنای احراز صلاحیت آنان از سوی مراجع ذیصلاح صورت می گیرد.
رجبی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر تمامی شرایط و بسترهای لازم برای انتخاباتی پرشور در سطح استان البرز فراهم شده است. در این راستا ستادهای برگزاری انتخابات شهرستان ها و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود