5 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24139

فعالیت های سپاه و بسیج و یاس مستکبرین

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فعالیت های سپاه و بسیج  و یاس مستکبرین


سپیدارآنلاین: مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز گفت: فعالیت های سپاه و بسیج، مستکبرین را مایوس کرده است.
حجت الاسلام محبعلی علی اکبری اظهار داشت: فعالیت های سپاه و بسیج، مستکبرین را مایوس کرده، همه پیشرفت های علمی و فنی و ماهواره ای از همین دانشجویان و مقلدان رهبر معظم انقلاب سرچشمه می گیرد. وی تصریح کرد: تاسیس سپاه ار سوی حضرت امام یک معجزه قرن است چون سپاه است که همه بحران ها را به نحو احسن مدیریت کرده است.
وی ادامه داد: سپاه جنگ سخت (دوران دفاع مقدس) و جنگ نرم امروز را به نحوه اعجاز انگیزی تدبیر کرده است که عام و خاص و دشمنان سرسخت انقلاب به آن اعتراف دارند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز تصریح کرد: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که دومین سالش را پشت سر گذاشته ایم یک نیاز فوری استانی بوده که خود این موضوع سرافرازی فراوانی را برای البرز نشینان آورده است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز اظهار داشت: رزمندگان و سپاهیان و بسیجیان استان البرز از دفاع مقدس گرفته تا امروز همیشه پیرو رهبر معظم انقلاب بوده و خواهند بود. وی ادامه داد: ناحیه بسیج دانشجویی از جمله در این مدت فعالیت های بسیار چشمگیری از جمله مبارزه با جنگ نرم یعنی کار فرهنگی از اردوها گرفته تا یادواره ها و همایش مختلف سیاسی و فرهنگی توانسته نقش بسزایی داشته باشد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز افزود: این یک آینده نگری سپاه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود