25 تیر 1398
شماره خبر: 217047

۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به فردیس تخصیص یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به فردیس تخصیص یافت


300 میلیارد ریال از محل اعتبارات استان البرز برای اجرای طرح ها و پروژه های شهرستان نوپای فردیس در نشست شورای برنامه ریزی این شهرستان تخصیص یافت.
به گزارش ایرنا، در این نشست که عصر سه شنبه در فردیس برگزار شد، از این میزان اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال به عنوان اعتبارات متوازن و ۷۰ میلیارد ریال در قالب اعتبار استانی با توجه به زیرساخت‌های شهرستان به ادارات فردیس اختصاص یافت. ۲۷ درصد از کل اعتبارات به آموزش و پرورش ، ۲۲ درصد کل در فصل توسعه و خدمات شهری و روستایی، ۱۶ درصد آب و فاضلاب و مابقی در سایر فصول هزینه می شود.
فرماندار فردیس اعلام کرد که با توجه به نو پا بودن فردیس و نداشتن زیرساخت‌های مناسب نیازمند حمایت بیشتر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم. ابوالفضل اینانلو افزود: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان فردیس تخصیص داده شده اما نیاز اعتباری بخشی از دستگاه های این شهرستان را تامین نمی کند زیرا بیشتر ادارات فردیس در ساختمان های استیجاری فعالیت می کنند.فرماندار فردیس گفت: اکنون بیمارستان فردیس با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تکمیل سریع نیاز دارد هر چند که مسئولان وزارت بهداشت و درمان برای تکمیل آن قول مساعد داده اند.فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت سال ۹۲ به شهرستان تبدیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود