12 خرداد 1398
شماره خبر: 215149

واگذاری اسناد مالکیت شهرک ذوب آهن تعیین تکلیف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

واگذاری اسناد مالکیت شهرک ذوب آهن تعیین تکلیف شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم مورد تاکید استاندار محترم است که ضرورت دارد در اولویت برنامه کاری مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
علی درویش پور در دومین جلسه بررسی مشکلات واگذاری اسناد مالکیت شهرک ذوب آهن که با حضور نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد گفت: مساله واگذاری سند مالکیت شهرک ذوب آهن مدت مدیدی است که لاینحل مانده بنابراین ضرورت دارد با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی ذیصلاح در کمترین زمان ممکن مشکلات ساکنین این شهرک حل شود.وی با اشاره به ضرورت تسریع در احقاق حقوق مردم استان گفت: حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم مورد تاکید استاندار محترم است که باید در اولویت برنامه های کاری مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی افزود: عملکرد ما مسئولین استانداری در نگاه مردم به مثابه عملکرد کل نظام است بنابراین باید در حصول رضایتمندی مردم بطور مستمر توفیق داشته باشیم. گفتنی است در این جلسه شهرداری کرج و اداره راه و شهرسازی با همکاری اداره ثبت اسناد املاک استان البرز موظف شدند نسبت به حل مشکلات واگذاری اسناد تعاملات لازم را داشته باشند ودر اسرع وقت اقدام نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود