14 آبان 1397
شماره خبر: 204450

البرز استانی با چالش‌های ملی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز استانی با چالش‌های ملی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: البرز استانی با چالش‌های ملی است.
، شهبازی در جمعی از معتمدان شهرستان کرج، با اشاره به اینکه دولت از تجمیع قدرت‌های مردمی تشکیل می‌شود، گفت: ازاین‌رو تمامی ما باید در کنار یکدیگر به امنیت پایدار دست‌یابیم و جمهوری اسلامی طی این چهار دهه امنیت را مردمی کرده است. وی افزود: باگذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی شاهد ایثارگری‌ها و دلاورمردی های فرزندان این سرزمین بوده‌ایم و این فرهنگ در ما نهادینه‌شده و همچنان ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: دولتمردان نیز به نمایندگی از مردم در کشور به دنبال ثبات و تداوم سربلندی، آرامش و رفاه ایران اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب هستند. شهبازی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بزرگی در جمع معتمدان استان وجود دارد، گفت: افراد مختلفی با اندیشه‌های مختلف در این جمع دیده می‌شوند که فارغ از سمت‌وسوها و جناح‌بندی‌ها در کنار مسئولان به دنبال ایجاد بسترهای رفاه و آرامش مردم هستند. وی جمع معتمدان کرج را افرادی دلسوز دانست که برای اعتلای جمهوری اسلامی دلشان می‌تپد و افزود: به تکثرگرایی معتقد هستم و بر این باورم که جمعیت ۸۰ میلیونی ایران اسلامی سربازان مقام معظم رهبری بوده و در راستای تحقق اهداف نظام حرکت می‌کنند. جمعیت رو به رشد البرز یک فرصت مغتنم است که باید با همفکری و هم‌گرایی، تهدیدها را شناسایی و احصا کرده و از فرصت‌ها بهره بردمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اضافه کرد: امنیت برای مردم و به‌واسطه خواست مردم برقرار می‌شود ازاین‌رو برای دستیابی به امنیت پایدار باید از ظرفیت‌های بزرگ مردمی بهره‌برداری کرد. شهبازی با اشاره به اینکه دولت از تجمیع قدرت‌های مردمی تشکیل می‌شود، گفت: ازاین‌رو تمامی ما باید در کنار یکدیگر به امنیت پایدار دست‌یابیم و جمهوری اسلامی طی این ۴ دهه امنیت را مردمی کرده است.وی افزود: در دنیای امروز دولت‌ها باید کوچک و چابک شوند و این امر باقدرت گرفتن سازمان‌های مردم‌نهاد اجرایی می‌شود چراکه دولت تنها باید نقش تسهیل گری داشته باشد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بابیان اینکه ظرفیت‌های ارزشمند معتمدان در این استان قابلیت اتکا و بهره‌برداری دارد، عنوان کرد: آدم‌های کوچک زمانی که قدرت می‌گیرند به اقدامات کوچک و سطحی بسنده می‌کنند ولی در این استان با توجه به پتانسیل‌های موجود می‌توان برنامه‌های بزرگ و تأثیرگذاری را اجرایی کرد. شهبازی در بخش دیگری گفت: جمعیت رو به رشد البرز یک فرصت مغتنم است که باید با همفکری و هم‌گرایی، تهدیدها را شناسایی و احصا کرده و از فرصت‌ها بهره برد. وی خاطرنشان کرد: البرز استانی با چالش‌ها و دغدغه‌های ملی است ولی موانع و مشکلات محلی را می‌توان با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم‌نهاد و معتمدان حل‌وفصل کرد.همه مردم ایران ایرانی در کنار مسئولان، فارغ از جناح‌بندی‌ها و گرایش‌های مختلف در یک کشتی قرار دارندمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: نظام سلطه از سال ۵۷ تاکنون فشارهای بسیاری را به جمهوری اسلامی تحمیل کرده و هجمه‌های روانی فراوانی داشته ولی در مقابل با ایستادگی مردم مواجه شده است.شهبازی بابیان اینکه اداره کشور به‌صورت علمی و دقیق صورت می‌گیرد، افزود: آمریکا به‌عنوان دشمن تمامی ملت‌هایی که به دنبال آزادی و استقلال هستند، درصدد ایجاد اختلال در اداره کشور است.
وی ادامه داد: همه مردم ایران ایرانی در کنار مسئولان، فارغ از جناح‌بندی‌ها و گرایش‌های مختلف در یک کشتی قرار دارند و تا زمانی متحد و منسجم باشند هیچ نیروی قدرت مقابله با آن‌ها را ندارد.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: شیطان بزرگ درصدد انعقاد قرارداد جدیدی است و در این راستا با تبلیغات و رسانه‌های خود قصد تأثیرگذاری در اذهان مردم را دارد.شهبازی در پایان ابراز امیدواری کرج که همه بتوانند در این برهه حساس مانند یک سرباز برای نظام و مردم کارگشا باشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود