7 فروردین 1397
شماره خبر: 193209

برای اشتغال پایدار بانوان برنامه ریزی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برای اشتغال پایدار بانوان برنامه ریزی می شود


مدیرکل بانوان استانداری البرز در دیدار با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ برنامه های اولویت دار و حمایتیِ حوزه بانوان در استان البرز را ترسیم کرد.
«دکترمریم اسماعیلی فرد» در اولین دیدار رسمی خود با «دکترمعصومه ابتکار»معاون زنان و خانواده رییس جمهور ضمن معرفی سند سیاستی و برنامه های اولویت دار حوزه امور بانوان و خانواده در استان البرز ؛مقدمات اولین سفر دکتر ابتکار را در سال جدید به این استان فراهم نمود.
***سیاست های اقتصادی و اشتغال پایدار دولت در برنامه های معاونت زنان نیز اجرایی می شود
دکتر ابتکار در جریان این نشست با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد و نگاه حمایتی دکتر نجفی استاندار البرز به مقوله امور زنان و توسعه پایدار، ابراز امیدواری نمود؛ اولویتهای اقتصادی دولت تدبیر و امید در سال جدید، از سوی اداره کل بانوان استان ها با انعقاد تفاهم نامه های مشترک در مسیر توان افزایی و اشتغال پایدار زنان حرکت کند.
***تنوع فرهنگی استان البرز ظرفیت ویژه ای برای ارتقا شاخص های ملی فراهم می کند
مدیرکل امور بانوان و خانواده ضمن معرفی ظرفیتهای استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری خاطرنشان کرد: این استان بعنوان رنگین کمان فرهنگی و قومی کشور می تواند نقش تاثیرگذار و نافذی در جهت ارتقای شاخصهای امور زنان و خانواده و اجرای پایلوت گفتگوی ملی خانواده ایفا نماید.
وی عزم بانوان البرزی به منظور حرکت در مسیر تحقق
سیاست های کلی خانواده و اجرایی شدن مفاد ۱۰۱،۱۰۲و۸۰برنامه ششم توسعه را جدی ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود با هم افزایی همه ذی نفعان دولتی و غیردولتی گام هایی مثبت در خدمت به شهروندان برداشته شود.
***با توجه به تدوین اطلس اسیب های اجتماعی کشور از فعالیت های اورژانس اجتماعی حمایت می شود
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در ادامه این دیدار ضمن اشاره به برنامه های این معاونت و تدوین اطلس وضعیت آسیب های اجتماعی کشور، بر لزوم اقدام در خصوص ارتقای تاب آوری زنان و اتخاذ استراتژی حمایت از مراکز اورژانس اجتماعی تاکید داشت.گفتنی است؛ در جریان این دیدار، مقدمات سفر دکتر معصومه ابتکار با هدف پیگیری مسائل اولویت دار امور بانوان و خانواده به استان البرز فراهم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود