24 دی 1396
شماره خبر: 189868

لزوم تعامل و هم افزایی مسئولان استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم تعامل و هم افزایی مسئولان استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه فجر


استاندار البرز گفت: تمامی امکانات و مسئولان استان با تعامل و هم افزایی مردم و مسئولان مهیای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشند.
دکتر محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر استان که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، ضمن تسلیت حادثه دردناک و شهادت گونه جان باختن سرنشینان کشتی نفتکش ایرانی سانچی افزود: سرملوان این کشتی یکی از اهالی فردیس بود که شب گذشته فرماندار این شهرستان مامور به دیدار و رسیدگی به مسائل این خانواده وی شد. وی روند برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مورد قدردانی قرار داد و گفت: اهمیت دهه فجر امسال به دلیل شرایط ویژه ایران در منطقه و جهان دوچندان شده چراکه استکبار جهانی با صرف هزینه های گزافی در جهت ترویج ایران هراسی و اسلام هراسی اقدام کرده است.
*مسئولان گوش شنوای مطالبات بحق مردم باشند
دکتر نجفی افزود: باید شرایطی فراهم شود که مردم اعتراض و پیام خود را به گوش مسئولان برسانند و بستری برای سو استفاده فراهم نشود که عده ای معاندانه صدای مردم را مصادره به نفع خود کنند.
وی با بیان اینکه در جریان مطالبات بحق مردم عده ای قلیل با سو استفاده از شرایط نسبت به ایجاد ناآرامی ها و اغتشاش اقدام کردند ادامه داد: مسئولان باید با ایجاد بستری امن و گوشی شنوا درصدد احصا و حل مشکلات مردم باشند تا در این راستا دشمنان فضا را برای نفاق و رسیدن به اهداف خود مهیا نبینند. استاندار البرز گفت: کمیته های مردمی در شرایط و برنامه های مختلف همواره حائز اهمیت هستند چراکه باید زمینه ای فراهم شود، مردم در مکان های مذهبی با حضور خود نشان دهند که انقلاب اسلامی مردمی است و شکافی وجود ندارد.
*ضرورت ایجاد بستر برگزاری چهلمین سالروز انقلاب اسلامی
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما مردمی است و این رویکرد در منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده و در مردمسالاری دینی نمی توان مردم را از نظام جدا کرد افزود: باید پیام بزرگی را به گوش دنیا برسانیم و ثابت کنیم که همچنان مستحکم تر از قبل پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده ایم. دکتر نجفی خاطرنشان کرد: مراسم دهه فجر امسال دارای ویژگی خاص دیگری نیز است که آن آمادگی برای برگزاری چهلمین سال انقلاب اسلامی محسوب می شود از این رو تاکید جدی دارم که مدیران شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و تصمیم گیری کنند و زبان گویای عملکرد نظام باشند. وی گفت: عملکرد ۳۹ سال انقلاب اسلامی باید بدرستی تبیین شود چراکه انقلاب اسلامی در جهت رشد، توسعه و آبادانی کشور داشته از این رو باید دستگاه ها عملکرد خود را برای تنویر افکار عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام و اطلاع رسانی کنند.
*مردم باید از اهتمام مسئولان برای ایجاد بیش از 50 هزار شغل در البرز آگاه شوند
استاندار البرز افزود: در خصوص برگزاری راهپیمایی ها تصاویر ارسالی بسیار حائز اهمیت است که دنیا حضور باشکوه مردم را مشاهده کند و نوع امکانات و جانمایی رسانه ها باید با حساسیت ویژه ای مهیا شود.
وی ادامه داد: نمایش واقعی حضور مردم در راهپیمایی و اعلام حمایت و پایبندی به نظام و همچنین گزارش عملکرد دستگاه ها باید برای نسل جوان تفهیم و تبیین شود. دکتر نجفی با بیان اینکه نباید شرایط را برای رسانه های معاند در جهت اثرگذاری در باورهای نسل جوان فراهم کرد گفت: رسانه ها و مسئولان باید امید را در نسل جوان زنده کنند و مردم آگاه شوند که در استان تمامی مسئولان بسیج شده اند که حدود 50 هزار شغل ایجاد کنند و در این رابطه توفیقات بزرگی حاصل شده است.
*مسئولان استان با تعامل و هم افزایی در جهت برگزاری مراسم دهه فجر اقدام کنند
وی افزود: در بحث دیدار مسئولان با خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان انقلاب اسلامی باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و همچنین برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز با نظارت کافی بدرستی برگزار شوند.
استاندار البرز اضافه کرد: فرمانداران و دهیاران با تشکیل کمیته های فعال باید در جهت بهره برداری از حضور پرشور و فعال مردم اقدام کنند.وی گفت: شهرداران در تزیین شهر به زیبایی اقدام کنند و تصمیم گیری های خودسرانه نباید صورت گیرد و باید با تعامل و هم افزایی اقدام شود. دکتر نجفی افزود: مردمی بودن انقلاب هرگز از نظردور نشود و در این رابطه خطکشی های حضور مردمی معنا ندارد بلکه همه در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی محق و سهیم هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود