5 آبان 1396
شماره خبر: 185998

قدر دانی فرماندار ساوجبلاغ از همت بلند مردم ساوجبلاغ در اهدا اقلام به زائرین اربعین

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

قدر دانی فرماندار ساوجبلاغ از همت بلند مردم ساوجبلاغ در اهدا اقلام به زائرین اربعین


با بدرقه فرماندار اقلام مورد نیاز جمع آوری شده از مردم ساوجبلاغ توسط ستاد عتبات عالیات برای برگزاری اربعین امسال به نجف اشرف ارسال شد.
فرماندار ساوجبلاغ با تشکر از مسئولو اعضای ستاد عتبات عالیات شهرستان گفت: ساوجبلاغ به تعهدات خود برای اجرای با شگوه راهپیمایی اربعین و پذیرایی از زائرین به خوبی عمل کرده و امروزحدود 50 قلم اجناس ضروری اعم از مواد غذایی،مواد شوینده ،مواد پروتئینی ولبنیاتی واقلام پشتیبانی که بصورت نذورات وکمکها ویا بصورت امانی دراختیار این ستاد قرار گرفته برای مراسم اربعین به عتبات ارسال می گردد.
ابوالقاسم پالیز گیر افزود:ارزش ریالی این اقلام جمعا"حدود 350 میلیون تومان است که 35 میلیون تومان بصورت کمک های نقدی ومابقی بصورت اجناس وخدمات بوده است. رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات ساوجبلاغ از همراهی فرماندار تشکر کرد و گفت :مردم شریف شهرستان می توانند در این فرصت باقیمانده تا مراسم اربعین کمکهای خود را تحویل ستاد مرکزی ساوجبلاغ یا دفاتر بخشها وبرخی از روستاها دهند
وی گفت موکب ساوجبلاغ در اربعین امسال در نجف مستقر است و روزانه پذیرای ۸ هزار زائر خواهد بود . وی تاکید کرد مردم کمک کنند تا شاهد پذیرایی وخدمات رسانی بهتری در همایش بزرگ اربعین امسال باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود