26 دی 1395
شماره خبر: 172970

برگزاری انتخابات مستقل شورا در فردیس قطعی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری انتخابات مستقل شورا در فردیس قطعی است


عضو هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا البرز گفت: همانگونه که پیش بینی و برنامه ریزی شده بود، اراده مردم فردیس برای برخورداری از شورای اسلامی مستقل تحقق یافت و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان جدا از کرج برگزار می شود.
عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابر این شهرداری کرج بخصوص شهرداری های مناطق سه و 10 مستقر در فردیس، باید برای ایجاد زیرساخت ها و آماده سازی شرایط لازم برای شکل گیری شورا و فعالیت شهرداری مستقل در فردیس از هیچ کوششی دریغ نکنند. وی، ضمن رد هرگونه شایعه و شائبه درباره قطعیت استقلال شورای اسلامی و شهرداری فردیس، تاکید کرد: طبق اصل یکصدم قانون اساسی، داشتن شورا و شهرداری مستقل حق قانونی و از مطالبات بیش از نیم میلیون نفر جمعیت فردیس است و هیچ فرد یا نهادی نمی تواند و نباید خدشه ای به آن وارد کند.
اکبریان یادآور شد: شمار اعضای هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای فردیس و مشکین دشت در شهرستان فردیس پنج نفر است، ضمن اینکه در فرخ آباد به عنوان تنها روستای واقع در بخش مشکین دشت این شهرستان نیز یک هیات سه نفره بر انتخابات نظارت می کنند. عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان البرز، تعداد اعضای منتخب شورای اسلامی شهر فردیس را بین هفت تا 9 نفر اعلام کرد و گفت: نظارت بر مراحل مختلف انتخابات شوراهای اسلامی شامل ‌نام ‌نویسی، بررسی صلاحیت، تبلیغات، برگزاری انتخابات، رای‌ گیری و تایید صحت انتخابات برعهده هیات نظارت خواهد بود.
وی افزود: امیدواریم مردم شریف فردیس در 29 اردیبهشت ماه سال آینده با شرکت گسترده و پرشور در پای صندوق های رای، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن انتخاب نمایندگان خود، زمینه توسعه و پیشرفت این شهرستان پرجمعیت و نوپا را بیش از پیش هموار سازند. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر اقتصاد کشور براثر رکود، تورم و بیکاری با مشکلات و معضلات عدیده ای مواجه شده است، به نحوی که طبق اعلام مرکز آمار ایران، بیکاری در 9 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد بیشتر شده است. اکبریان با اشاره به اینکه هیچ کس با سخنرانی و حتی نقد و انتقاد در فضایی توام با آرامش و همدلی و به دور از تشنج مخالف نیست، افزود: در عین حال تاکید و توصیه ما این است، در شرایط خاص اقتصادی کنونی که موانع بزرگی به نام رکود و بیکاری و تورم مهمترین اولویت و تهدید کشور است،باید کمک کنیم که دولت مردان بتوانند بر این مشکلات بزرگ غلبه کنند. وی تاکید کرد: باید از هرگونه رفتار و سخنرانی و واکنش های افراطی و تشنج آفرین در جامعه پرهیز شود، تا با حفظ وحدت، انسجام و وفاق ملی، زمینه را برای رشد و پیشرفت اقتصادی و آسایش و رفاه هرچه بیشتر برای مردم مهیا کرده و همه تنگناها و تهدیدها را به فرصت و سازندگی تبدیل کنیم.اکبریان گفت: اکنون که خوشبختانه تمام مراحل قانونی و اجرایی تشکیل شورای اسلامی مستقل فردیس به عنوان یکی از خواسته ها و مطالبات برحق مردم این شهرستان محقق شده، انتظار می رود همه مسوولان استان و شهرستان، با نگاه ویژه و تلاش های مضاعف درصدد رفع مشکلات و نیازهای مردم مقاوم و ولایت مدار فردیس برآیند. وی در پایان تصریح کرد: انصافا مردم شهید پرور فردیس در وفاداری و فداکاری در راه سربلندی و موفقیت انقلاب و نظام اسلامی و به عنوان آخرین نمونه ان، یعنی حضور مدافعان حرم همواره پیشگام بوده اند که فردیس را به عنوان شهر فاطمی و شهدای اقتدار پرآوازه کرده است، پس این مردم لایق ارایه بهترین خدمات و بیشترین رفاه و آسایش و پیشرفت هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود