6 آذر 1395
شماره خبر: 170359

برگزاری نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی نظرآباد


نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نظرآباد روز شنبه به ریاست رضا زینی وند مقدم معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
، رضا زینی وند مقدم در این نشست گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و بهداشت و درمان خدمات مطلوب و ارزشمندی ارائه کرده است که آثار آن در جامعه به طور کامل ملموس و عینی است.
وی با تاکید بر اینکه مردم از عملکرد دولت رضایت دارند، گفت: به جرأت می توان گفت با این خدمات دولت، که در طول تاریخ کشور بی نظیر است، کشور جمهوری اسلامی از نظر شاخص های بهداشتی، درمانی و سلامت پیشروتر از خیلی ازکشورهای پیشرفته دنیاست. معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نظرآباد در ادامه با اشاره به گزارش سرکار خانم عینی معاون بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد در خصوص طرح ملی ترویج خودمراقبتی در شهرستان، اظهار داشت: اجرای این طرح در جامعه توسط خانواده ها و مردم سلامت آنان را تضمین می کند. وی از بهداشت و درمان و همه ادارات و سازمان ها خواست با تشکیل کلاس های آموزشی برای جامعه ی هدف خود، اقشار مختلف مردم را نسبت به اهداف و مزایای این طرح و اجرایی و عملیاتی کردن آن در شهرستان اهتمام جدی مصروف دارند. زینی وند مقدم در ادامه با اشاره به بر فصل سرما و افزایش احتمال شیوع بیماری های فصلی و آنفلوآنزای شدید از همه ادارات و نهادهای متولی خواست با تشدید کنترل و مراقبت های ویژه بر مراکز مستعد آلودگی ، تدابیر لازم در زمینه پیشگیری از آلوده شدن محیط های مرغداری ها و مراکز پرورش طیور اعمال کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود