13 اسفند 1394
شماره خبر: 159746

اقدامات انجام شده در عرصه مبارزه با مواد مخدربرای مردم تبیین شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقدامات انجام شده در عرصه مبارزه با مواد مخدربرای مردم تبیین شود


استاندار البرز با تاکید بر توجه هرچه بیشتر به موضوع مبارزه با مواد مخدر درحوزه اجتماعی گفت: بیان فعالیت های دستگاه های اجرایی دراین زمینه ضروری است.
سید حمید طهایی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: مسئولان ذیربط دراین زمینه تنها به ارائه گزارش اکتفا نکنند و فعالیت هایی که دراین زمینه صورت می گیرد باید برای مردم بیان کنند. وی ادامه داد:ارزیابی ها در زمینه کاهش اعتیاد نشان می دهد که تلاش های خوبی دراین زمینه صورت گرفته که انتظار می رود در سال آینده شاهد اقدامات بیشتری دراین زمینه باشیم .
استاندارالبرز گفت: فعالیت مراکز ترک اعتیاد نیز باید تحت کنترل باشد و در زمینه مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح های پیشگیرانه ضروری است. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز نیز گفت: امروز شاهد آن هستیم که بواسطه فعالیت های موثر ، البرز به لحاظ مبارزه با مواد مخدر از رتبه 28 به رتبه هشتم کشوری دست یافته است . علی اسدیان افزود: شاخص هایی مانند کشفیات، مقابله با مواد مخدر دربخش فرهنگی ،پیشگیری و درمان اعتیاد از جمله مواردی است که البرز را به سمت مقابله جدی با این بلای خانمانسوز پیش برده است . وی خاطرنشان کرد: ساماندهی تشکل های مردم نهاد و معتادان از دیگر اقدامات موثر دراین زمینه بوده که در تمام فعالیت های مبارزه با مواد مخدر مشارکت های مردمی و سمن ها تاثیربسزایی داشته است . این مسئول اضافه کرد: دریک مقطعی در استان البرز شاهد فعالیت کمپ های غیرمجاز بودیم که تمام آنها شناسایی شده و دراین زمینه اگر مشکلی وجود داشته باشد مردم با اطلاع رسانی می توانند یاریگر ماموران مبارزه با مواد مخدر باشند . وی درادامه به بحث عطاری ها پرداخت و ادامه داد: برخی از این مراکز عرضه گیاهان دارویی دارای انحرافاتی هستند که با ساماندهی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دنبال ساماندهی این مراکز نیز هستیم .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود