8 اسفند 1394
شماره خبر: 159438

85 درصد مردم نظرآباد در انتخابات شرکت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

85 درصد مردم نظرآباد در انتخابات شرکت کردند


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رییس ستاد انتخابات شهرستان نظرآباد از مشارکت 85 درصدی مردم این شهرستان در خلق حماسه هفتم اسفند خبرداد.
رضا زینیوند اظهار داشت: 82 هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجدان شرایط برای رای دادن بودند که 85 درصد آنان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کردند.
وی اظهار داشت: انتخابات هفتم اسفند با مشارکت حداکثری مردم و نیز همراهی و همکاری مسئولان و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری بصورت باشکوه و در خور شآن نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شدومردم شریف نظرآباد برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند. وی افزود: خوشبختانه انتخابات 7 اسفند نیز همانند دیگر نقاط کشور در فضایی آرام و بانشاط برگزار شد و با حضور نمایندگان نامزدها با همکاری و تلاش شبانه روزی تمام عوامل و دست اندرکاران انتخابات در کمال صحت به انجام رسید. زینیوند ادامه داد: در روز انتخابات حضور تاثیرگذار مطبوعات و رسانه های جمعی موجب شد تا عظمت برگزاری انتخابات و نیز مشارکت بی نظیر مردم به نحو شایسته انعکاس یافته و ماهیت مردمی بودن انتخابات 7 اسفند به شکل گسترده در سطح منطقه و بین الملل انعکاس یابد. زینیوند از تلاش های مستمر و بی ریغ عوامل اجرایی از جمله مجریان، هیأت های نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی و مردم شریف شهرستان که نقش مهمی در روند برگزاری سالم و گسترده انتخابات بر عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد. وی اظهار داشت: پیروز عرصه انتخابات در مرحله نخست مردم ایران اسلامی هستند که با وجود تمامی فشارهای داخلی و خارجی همواره دلبستگی خود به نظام و اصل ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور را در دل داشته و دارند و سرنوشت خود و کشور و نظامشان را بازیچه دست دسیسه چینان و دشمنان نظام و انقلاب نمی کنند .وی افزود: بی تردید این حضور گسترده که برغم هجمه های تبلیغاتی رسانه های بیگانه تحقق یافت، نشانی از همدلی و همراهی آحاد ملت با نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام و شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین جهان(مدظله العالی)است.شهرستان 150 هزار نفری نظرآباد در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود