14 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141409

کتابخانه تخصصی استانداری البرز به زودی راه اندازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کتابخانه تخصصی استانداری البرز به زودی راه اندازی می شود


مشاور استاندار و رئیس بنیاد البرز شناسی از راه اندازی کتابخانه تخصصی استانداری البرز با همکاری اداره کل روابط عمومی خبر داد.
مهراب رجبی با بیان این مطلب در نشستی با حضور کارشناس اداره کل روابط عمومی و مسئول دبیرخانه اتاق فکر استانداری اظهار داشت: برخورداری از کتابخانه ای تخصصی حاوی کتابها، جزوات، برخی پایان نامه ها و دیگر اسناد مرتبط با البرز از جمله ضرورت هایی است که استاندار البرز نیز بر آن تاکید داشته اند. وی افزود: راه اندازی این کتایخانه هسته اولیه برای آگاهی و شناخت از ظرفیت های مختلف این استان است که باید در مجموعه ای گردآوری شده و در اختیار برنامه ریزان استان قرار گیرد. این مسئول با اشاره به اینکه شناخت اولیه از استان و ظرفیت های آن می تواند بسیاری از خلاءهای امروز استان را در حوزه پژوهشی برطرف کند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از استانهای کشور از کتابخانه تخصصی برخوردارند که می تواند گامی بسیار موثر در حوزه تصمیم سازی از سوی محققان و پژوهشگران به شمار رود. رئیس بنیاد البرز شناسی یادآور شد: در گام اول بیش از 50 جلد کتاب مرتبط با البرز از سوی اینجانب به کتابخانه تخصصی استانداری اهداء می شود.
وی افزود: در فازهای بعدی طی فراخوانی از اتدسته از دانشمندان و البرز پژوهان و علاقمندان به کتاب و کتابت که تمایل دارند نقشی موثر در راستای معرفی استان خود داشته باشند، تقاضا خواهیم کرد با اهداء کتابهای مرتبط با مسائل استان البرز یاریگر مسئولان در رشد و توسعه این استان باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود