26 اسفند 1393
شماره خبر: 139512

ارزیابی عملکرد فرمانداری های تابعه استان بر اساس شاخص های فرهنگی و اجتماعی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ارزیابی عملکرد فرمانداری های تابعه استان بر اساس شاخص های فرهنگی و اجتماعی


ارزیابی عملکرد فرمانداری های تابعه استان توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز به عنوان دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، مطابق با ..
شاخص های ابلاغی از مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از اول اسفند ماه به مدت سه هفته بر اساس 14 سرفصل اصلی و 70 شاخص و به شیوه ایش اسناد مورد ارزیابی قرار گرفتند. حمیدرضاعسگری مورودی عملکرد فرمانداری های تابعه استان را تشریح نمود. ارزیابی عملکرد فرمانداری های تابعه استان توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بعنوان دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و کارگروه تخصصی امور اجتماعی فرهنگی استان، مطابق با شاخص های ابلاغی از مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور، از اول اسفند ماه به مدت سه هفته بر اساس 14 سرفصل اصلی و 70 شاخص و به شیوه پایش اسناد مورد ارزیابی قرار گرفتند. ارزیابی بر مبنای پایش مستندات و مطالعات میدانی انجام شده و نتایج آن به عنوان پایه برنامه ریزی اجتماعی و فرهنگی مدیریت ارشد شهرستانی دستمایه تصمیم سازی کلان استانی قرار می گیرد.
دبیرکارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در دستگاه های حوزه فرهنگی و اجتماعی استان و فرمانداری ها خاطرنشان نمود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی اتان در نظر دارد در سال 94 علاوه بر فرمانداری ها، دستگاه های حوزه فرهنگی و اجتماعی استان را بر اساس شاخص های مرتبط ارزیابی نمایند. لازم به ذکر است، نتایج ارزیابی فرمانداری های تابعه پس از جمعبندی از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اعلام می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود