15 دی 1393
شماره خبر: 134917

فرماندارساوجبلاغ خواستار قطع انشعاب واحدهای بدون مجوز درشهرستان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندارساوجبلاغ خواستار قطع انشعاب واحدهای بدون مجوز درشهرستان شد


ابوالقاسم پالیزگیر درجلسه مقابله با ساخت وسازهای غیر مجازگفت:مجوز ساخت وساز منوط به ارائه استعلام از جهاد کشاورزی وبخشداری تواما" می باشد واستعلام یکی از این دستگاه ها کفایت نمی کند.
وی افزود:با دهیاران وشوراهایی که در این مسئله دخالت داشته باشند،برخورد قانونی خواهدشد. فرماندارساوجبلاغ ازجهادکشاورزی خواست تا بصورت منطقه ای اقدام به تخریب وقلع وقمع کند تا موردی فراموش وازقلم نیفتد. وی گفت: دربرخورد با متخلفان به هیچ عنوان کوتاه نیامده ومجذوب ومغلوب افراد در هر پست ومقامی نخواهیم شد. پالیزگیرگفت:منبعد برای جلوگیری از جعل استعلامها باید ادارات با پیک خودشان اقدام به ارسال جواب استعلامها نمایند تا جلوی جعل اسناد دولتی گرفته شود. فرماندارساوجبلاغ جمع آوری انشعابات بدون احکام قضایی تا دریافت حق وحقوق دولتی را از مصوبات اخیر شورای تامین در داخل بافت عنوان کرد وخواستار اجرای دقیق وقیق وسریع آن توسط ادارات خدمات رسان شد.
وی همچنین ازجهادکشاورزی خواست تا جدول تفکیکی گزارش ماهانه مقابله با ساخت وسازها بطور مرتب به فرمانداری ارسال شود. پالیزگیر درآخرگفت:تخریب ویلاها بیشترین تاثیر را در مقابله نسبت به تخریب دیوار کشی دارد که باید بیشتر از این راه وارد شد. وی معرفی افراد حقیقی وحقوقی متخلف درساخت وسازهای غیر مجاز را از بخشداریها واداره جهادکشاورزی ودستگاههای خدمات رسان خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود