18 آبان 1393
شماره خبر: 131366

اتاق فکر در دبیر خانه شورای برنامه ریزی استان تشکیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اتاق فکر در دبیر خانه شورای برنامه ریزی استان تشکیل می شود


معاون برنامه ریزی از تشکیل اتاق فکر در دبیر خانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر در معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری به منظور عملیاتی کردن و انطباق پیشنهادات کارگروه های تخصصی با قوانین و مقررات و اسناد بالا دستی، قبل از طرح در جلسه شورا است.
ذبیح اله قائمی، با بیان این مطلب در سومین جلسه شورای برنامه ریزی که با حضور سید حمید طهایی استاندار البرز، و معاونین استاندار و اعضای شورا در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: بررسی کارشناسی و بر طرف نمودن نواقص موضوعات ارسالی از کارگروه های تخصصی جهت طرح در شورا است. وی افزود: هم اندیشی و ارائه طرح موضوعاتی در شورا که در راستای توسعه عمران استان می باشد در این اتاق بررسی می شود. قائمی گفت: همچنین ارائه مشاوره به دستگاه های عضو و دبیرخانه کارگروه های تخصصی تعامل مستمر با دبیرخانه کارگروهای تخصصی از دیگر اقدامات در این اتاق است.
عملکرد کارگروه های استان بصورت مستمر رصد می شود
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز در ادامه سخنانش تصریح کرد: عملکرد کارگروه های مختلف این استان بصورت مستمر رصد می شود. وی افزود: عملکرد این کارگروه ها به وزارت کشور ارسال شده و پس از بررسی در مجلس شورای اسلامی نیز مورد ارزیابی قرارمی گیرد . وی با تاکید براینکه از تشکیل جلسات موازی خارج از موضوعات باید در کارگروهها جلوگیری کرد ادامه داد:کارگروه ها علاوه بروظایف اجرایی خود باید موضوعات روزمره دستگاههای اجرایی را نیز مورد بررسی قرار دهند. معاون استاندار البرز دعوت از مقامات و مسوولان کشوری را برای پیشبرد اهداف کارگروهها از جمله اقدامات پیش بینی شده دراین زمینه عنوان کرد. قائمی خاطرنشان کرد: با فعالیت هرچه مطلوبتر این کارگروه ها علاوه بر رصد مشکلات می توان با هماهنگی دستگاههای اجرایی بصورت تخصصی تر مسایل را بررسی کرد. وی در ادامه به بیان مصوبات کارگروههای تخصصی اقتصادی ، اشتغال ، آمایش سرزمین، امورزیربنایی و شهرسازی ،فرهنگی واجتماعی ، پژوهش و فناوری، سلامت و امنیت غذایی ، بانوان و خانواده ، میراث فرهنگی و گردشگری، درآمد و تجهیز منابع انسانی پرداخت .



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود