10 آبان 1393
شماره خبر: 131042

مردم انقلابی ایران به آمریکا اعتماد ندارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم انقلابی ایران به آمریکا اعتماد ندارند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویدادهای مهم روز 13 آبان گفت: مردم انقلابی ایران به آمریکا اعتماد ندارند.
حجت الاسلام'مفید کیایی نژاد'افزود: با ورق زدن کتاب رویدادهای تنها یک روز تاریخی در ایران اسلامی می توان شاهد خصومت های آمریکا و نگاه های مستکبرانه کاخ سفید در ایران بود. وی بیان کرد: تصویب کاپیتولاسیون ، تبعید امام به خارج از کشور و دست داشتن در کشتار دانش آموزان و دانشجویان پیش از پیروزی انقلاب، گوشه ای ازعملکرد خصمانه آمریکا درایران به شمار می رود. کیایی نژاد گفت: تکرار رفتارهای خصمانه آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران ، بی اعتمادی این ملت نسبت به کاخ سفید بیشتر کرده است . عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره جنبش دانش آموزی و دانشجویی در روز 13 آبان سال 57 و کشتار آن توسط ماموران رژیم طاغوت ، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان با درک پیام های امام خمینی (ره ) به خیابان ها آمدند تا در مقابل رژیم دست نشانده آمریکا در ایران قیام کنند. وی گفت: قشر دانش آموز و دانشجو در این روز حماسه تاریخی و اثر گذار خلق کردند. کیایی نژاد بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ، دانشجویان پیرو خط امام (ره ) لانه جاسوسی آمریکا را اشغال کردند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درادامه به سخنان اخیر سران کاخ سفید علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز آمریکایی دستانشان به خون نخبگان هسته ای ایران و ترور شخصیت ها آلوده است و آنان حق ندارند علیه ایران اسلامی سخنی به میان بیاورند. کیایی نژاد گفت : مردم ایران پیرو مکتب عاشورا هستند و هر فردی که در این مکتب درس آزادگی و ظلم ستیزی یاد گرفته باشد نمی تواند در مقابل ظالم ساکت بنشیند. نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز روز ایستادگی مردم ایران در مقابل زیاده خواهی های آمریکا، اسرائیل و سایر هم پیمانانشان است . وی افزود: با توجه به تقارن روز عاشورا و 13 آبان ملت عاشورایی و انقلابی ایران با تاسی از نهضت حسینی کوبنده تر از گذشته شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل سرخواهد داد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود