31 شهریور 1393
شماره خبر: 129788

زائر پای پیاده کربلای معلی تا ساعتی دیگر وارد استان البرز می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

زائر پای پیاده کربلای معلی تا ساعتی دیگر وارد استان البرز می شود


جوان مومن و ولایی که با پای پیاده از مشهد مقدس به سمت حرم سیدالشهدا(ع) در حرکت است، تا ساعتی دیگر وارد استان البرز شده و میهمان مردم نظرآباد خواهد بود.
امیر منصور توده روستا معاون فرماندار نظرآباد دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این جوان انقلابی که محمد ابراهیم خمسه نام دارد، از 14 مرداد ماه سال جاری از کنار بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) سفر خود را به سمت کربلای معلی آغاز کرده است. وی تصریح کرد: وی که با پای پیاده به سمت حرم سیدالشهدا (ع) در حرکت است، در طول مسیر استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، زنجان و قزوین را پشت‌سر گذاشته و تا ساعتی دیگر وارد استان البرز می شود. معاون فرماندار نظرآباد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، صبح فردا این جوان با استقبال مدیران ارشد نظامی، سیاسی، انتظامی، اعضای شورای اداری شهرستان نظرآباد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نظرآباد وارد این شهرستان شده و سپس به مناسبت هفته دفاع مقدس این جمع در گلزار شهدای گمنام حضور پیدا می کنند.
توده روستا ادامه داد: پس از ادای احترام و غبار روبی گلزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد، خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان جوان ولایی زائر کربلای معلی را برای ادامه مسیر بدرقه می‌کنند. لازم به توضیح است، مراسم استقبال از محمد ابراهیم خمسه زائر پیاده‌ای که سفر از بهشت تا بهشت خود را آغاز کرده است، صبح فردا ساعت 9:30 دقیقه در میدان شورا مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد انجام می‌شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود