19 شهریور 1393
شماره خبر: 129057

دیدار فرماندار شهرستان فردیس با خانواده معظم شهداء

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار فرماندار شهرستان فردیس با خانواده معظم شهداء


به مناسبت دهه کرامت مهندس مهدی مهرور فرماندار شهرستان فردیس به همراه معاون سیاسی- انتظامی،فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولین دستگاهی شهرستان از خانواده معظم شهیدان سیاوش حسین خانی و پدرام اصغرمومنی دیدار کردند.
در این دیدار فرماندار شهرستان فردیس ضمن تجلیل از فداکاری شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد : ما باید آرمان های والای شهیدان و ایثارگران را حفظ کنیم و به آن ارج نهیم. در این دیدار مهرور فرماندار شهرستان فردیس ضمن تجلیل از روحیه سلحشوری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام گفت : اگر در روزهای سخت دوران دفاع مقدس شهدا از جان عزیز خویش نمی گذشتند و جانبازان آلام زخم گلوله و ترکش را و ایثارگران درد اسارت را نمی کشیدند امروز این عزت و اقتداری که ملت ایران در جهان دارد و با صلابت در مقابل زورگوئی ها ایستاده،دیگر در میان نبود و کشور ما هم مانند بعضی از کشورهای همسایه در زیر چکمه دشمنان له می شد. وی افزود: مردان غیور و دلیرمردان کشورمان به تاسی از مولایشان امام حسین (ع) در مقابل دشمن ایستادند و ما امروز شاهد حضور مقتدرانه کشورمان در مجامع جهانی و توسعه و پیشرفت در عرصه های علمی و پژوهشی هستیم.
وی صبر و استقامت خانواده های شهدا را هم ستایش کرد و گفت : صبر و بردباری خانواده های شهدا همیشه مایه سربلندی مردم و مسئولان نظام اسلامی بوده است. در این دیدار فرماندار شهرستان فردیس بر لزوم رفع بعضی ازمشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود