31 تیر 1393
شماره خبر: 126280

کمیته های ویژه مشکلات جوانان البرز را رصد می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کمیته های ویژه مشکلات جوانان البرز را رصد می کنند


فرماندار کرج با تاکید براینکه باید به صورت ریشه ای مشکلات جوانان را مورد بررسی قرار داد، گفت: کمیته های ویژه برای رسیدگی به مشکلات این قشر در کرج تشکیل می شود.
محمد تقی ایرانیˈ در نشست ستاد ساماندهی امورجوانان کرج افزود: تشکیل11 کمیته در محورهای موضوعی اجتماعی و فرهنگی در کرج پیش بینی شده است. وی ادامه داد: نباید نگاه تک بعدی به امور جوانان داشت زیرا متولی امور جوانان فراتر از یک دستگاه اجرایی است. وی تاکید کرد: شاخصه جوان موفق و متعهد این است که آینده نگر و با انگیزه باشد و خود را در برابر فردای کشور مسوول بداند. فرماندار کرج گفت: باید تمام امکانات را برای نسل آینده کشور فراهم کرد و دراین بین می توان با ریشه یابی مشکلات گام های بهتری برداشت.
نسل کشی در غزه حقوق بشر را زیر سوال برده است
فرماندار کرج در ادامه این نشست به کشتار رژیم غاب در غزه اشاره کرد و افزود: نسل کشی در غزه و سکوت مدعیان حقوق بشر دربرابر آن ، حقوق بشر را زیر سوال برده است .
وی خاطرنشان کرد: بنا براین در روز جهانی قدس باید با تمام قوت حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرد تا دشمنان و رژیم غاصب با این موضع دست از زیاده خواهی خود بردارند .
ایرانی اضافه رد: حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی تنهایی و غیرانسانی بودن اقدامات رژیم اسراییل و آمریکا جهانخوار را به اثبات خواهد رساند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود