23 تیر 1393
شماره خبر: 125813

البرز نیازمند طرحهای آموزشی تحکیم خانواده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز نیازمند طرحهای آموزشی تحکیم خانواده است


مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز گفت: با اجرای طرح های آموزشی تحکیم خانواده می توان ازجدایی زوج های این استان جلوگیری کرد.
ˈمریم فلاحی نویدˈ افزود: طبق آسیب شناسی ها، منشاء بسیاری از مشکلات خانوادگی عدم آگاهی زوج ها نسبت به رفتار و نیازهای زندگی مشترک است. وی با بیان اینکه، بیشترین آسیب های خانوادگی مربوط به زوج های جوان است ،گفت :براین اساس طرح های آموزشی ویژه این زوجین در اولویت کاری اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری البرز قرار گرفته است. فلاحی نوید افزود: برای اجرای موفقیت آمیز این طرح ها نیاز به همکاری بیش از پیش دستگاههای فرهنگی و اجتماعی است.
آمار بالای طلاق در البرز را باید جدی گرفت
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز با ابراز نگرانی از آمار بالای طلاق دراین استان گفت: این آمار خود بیانگر بی توجهی به بخش آموزش تحکیم خانواده در گذشته بوده است.
وی خاطرنشان کرد: درشرایطی که با هجوم ابزارهای فرهنگی دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده مواجه هستیم توجه به این بخش مهم آموزشی می تواند کمک بزرگی در پیشبرد اهداف نظام باشد . فلاحی نوید تاکید کرد: طرح های آموزشی تحکیم خانواده منحصر به مناطق شهری نخواهد بود و درمناطق روستایی نیز براساس بررسی ها باید اجرایی شود. وی یاداورشد: با تحکیم بنیان خانواده بسترمناسبی برای تربیت فرزندان به عنوان نسل آینده ساز کشور فراهم می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود