28 خرداد 1393
شماره خبر: 124199

البرز کلید دار مراکز تحقیقاتی در کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز کلید دار مراکز تحقیقاتی در کشور است


استاندار البرز گفت: با وجود مراکز متعدد علمی و تحقیقاتی این استان کلیددار و یکی از قطب های علمی در کشور است.
سید حمید طهایی در همایش"روز جهانی مقابله با بیابان زایی اظهار داشت: اسراف سبب هدر رفت منابع و تولید پسماند و آلودگی بیشتر می شود. وی با بیان اینکه هدر رفت منابع طبیعی اسراف نعمت های الهی است؛ افزود: با استاندارد سازی و اصلاح در رویکردهای در محیط زیست و گیاهان می توان از هدر رفت منابع طبیعی جلوگیری به عمل آورد.
طهایی گفت: علاوه بر این با آسیب‌شناسی از فعالیت ها در مراکز تحقیقاتی و علمی و تخصصی باید در عرصه توسعه‌ای با استفاده از دانش روز خدمات بهینه داشته باشیم.
البرز کلید دار مراکز تحقیقاتی کشور است
استاندار البرز در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ استان البرز با برخورداری از موسسات متعدد تحقیقاتی و علمی کلید دار قطب علمی کشور است و این ظرفیتی ویژه به شمار می رود که می توان از آن به منظور توسعه استان بهره برد. وی افزود: به تولید گران فعال داخلی در عرصه تولید حیات بخش اند. استاندار البرز یادآور شد: از طرح های پژوهشی برای مدیریت بهینه آب در استان استفاده خواهد شد. گفتنی است؛ روز جهاني مقابله با بيابان زايي روز سه شنبه 27 خرداد با محوريت شعار" «زمین به آیندگان تعلق دارد- بیاییم آن را در مقابل اثرات تغییر اقلیم حفظ نماییم » با حضوررئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، استاندار، معاونان و مديران كل استانداري، اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری، مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي استان در مرکز آموزشی دکتر جوانشیر برگزار ‌شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود