25 خرداد 1393
شماره خبر: 123938

اصناف متخلف را به مردم معرفی می کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اصناف متخلف را به مردم معرفی می کنیم


معاون استاندار البرز و فرماندار کرج گفت: اصنافی که مرتکب تخلف های گرانفروشی، کم فروشی و احتکار شوند، با نصب پلاکارد در محل کسب ، آنان را به مردم معرفی می کنیم.
ˈمحمد تقی ایرانی افزود: واحدهای صنفی خدمات مناسب به مردم ارایه ندهند ، مشمول برخورد قانونی خواهند شد. وی با بیان اینکه طرح های ویژه نظارتی ازسوی بازرسی اصناف و اتحادیه ها در کرج در حال انجام است، ادامه داد: واحدهای صنفی متخلف علاوه بر معرفی به مردم ، جریمه یا تعطیل خواهند شد. فرماندارکرج گفت : به تازگی تعدادی از واحدهای صنفی متخلف در کرج تعطیل شدند و برای تعدادی دیگر قبض جریمه صادر شد.
مردم از دولت توقع مهار تورم را دارند
ایرانی با بیان اینکه دولت در ثبات بازار موفقیت نسبی داشته ، افزود: مهار تورم و کنترل بازار از خواسته های به حق مردم بشمارمی رود که مسوولان باید تمام تلاش خود را دراین زمینه به کارگیرند. وی اضا فه کرد: این روزها شاهد آن هستیم برخی سودجویان ، نرخ کالاهای خود را به صورت غیر مجاز افزایش داده اند ، درحالی که نرخ مواد اولیه تغییر چندانی نکرده است. فرماندار کرج گفت: هرچند حمایتهای دولت در بخش های اقتصادی و بانکی از تولید کنندگان بیشتر شده در مقابل توقع مردم در بخش کاهش یا تثبیت قیمت ها برآورده نشده و باید بر بازار نظارت بیشتری شود. ایرانی بیان کرد: افزایش یا کاهش قیمتها نقش موثری در معیشت مردم دارد و همین امر نارضایتی و یا رضایت آنان را به همراه می آورد بنابراین مسوولان باید با رصد مستمر بازار مانع سود جویی افراد فرصت طلب شوند. درشهرستان کرج 70 هزار واحد صنفی فعالیت دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود