21 خرداد 1393
شماره خبر: 123684

پلیس طرح های امنیتی را دربرخی محلات کرج تقویت کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پلیس طرح های امنیتی را دربرخی محلات کرج تقویت کند


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی خواست طرح های ارتقای امنیت اجتماعی را در برخی محلات کلانشهر کرج اجرا کند.
ˈمحمد جواد کولیوندˈ افزود: براساس گزارش های مردمی، عدم حضور نیروی انتظامی در برخی مناطق بستر را برای بروز جرائم از جمله خرید و فروش مواد مخدر و مزاحمت های افراد شرور برای مردم شده است. وی با بیان اینکه تامین امنیت یکی از مقوله های مهم در پیشرفت جامعه محسوب می شود ادامه داد: کرج بواسطه مهاجرپذیری نیازمند توجه بیشتری ازسوی مسوولان در این مقوله است. کولیوند تاکید کرد: نیروی انتظامی با در پیش گرفتن مسیر ویژه می تواند زمینه کاهش جرم را در این کلانشهر فراهم کند و خط چهار حصار از جمله مناطق دارای مشکل امنیتی بشمارمی رود. وی اضافه کرد: زیر ساختهای اجتماعی فرهنگی و تربیتی تا زمانی که در جامعه امنیت وجود نداشته باشد به نتیجه دلخواه نخواهد رسید .
طرحهای اجتماعی با مطالعات بیشتری در کرج به اجرا درآید
کولیوند خاطرنشان کرد: برخی طرحهای اجتماعی نیز در کرج بدون مطالعه انجام می شود چنانچه دریکی از مناطق مسکونی این کلانشهر شاهد راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد هستیم. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساکنان برخی مناطق حاشیه ای کرج از عدم حضور به موقع نیروی انتظامی درمواقع بروز جرم ناراضی هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود