4 خرداد 1393
شماره خبر: 122594

با ناشران اکاذیب و تخریب گران آبروی مسئولان برخورد جدی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

با ناشران اکاذیب و تخریب گران آبروی مسئولان برخورد جدی می شود


استاندار البرز با اشاره به انتشار اکاذیب در برخی رسانه ها تصریح کرد: قطعاً با بی اخلاقی ها، نشراکاذیب و تخریب آبروی مسئولان تقابل خواهیم کرد.
سیدطاهرطاهری در ادامه سخنان خود در «دومین جلسه شورای اداری شهرستان کرج» در سال 93 که در آن محمد تقی ایرانی فرماندار کرج، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیران و خانواده معظم شهدا نیز حضور داشتند،محور کلام خود را به رسانه ها اختصاص داد و گفت: هر چند باید در مسیر خدمت از حواشی و مشکلات نهراسیم اما این دلیل براین نمی شود که برخی خبرگزاری ها و رسانه ها به جای وظیفه خطیر اطلاع رسانی دقیق و صریح به جای شفاف سازی نسبت به نشر اکاذیب اقدام کنند. وی تصریح کرد: این قبیل اقدامات و مسموم سازی جو رسانه ای دیدگاه مردم را نسبت به نظام اسلامی خدشه دار می سازد. استاندار البرز در ادامه فرهنگسازی در جامعه را پایه ای اساسی و بنیادین در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: ما با تفکر بسیجی حماسه سوم خرداد را آفریدیم بنابراین نیاز است که برای حفظ این آرمانهای والا فرهنگسازی کنیم. طاهری با اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ در کشور بیانات مقام معظم رهبری را در این رابطه خاطر نشان شد و افزود: « فرهنگ» از اقتصاد هم مهمتر است، آنچه معظم له آن را همانند نفس کشیدن مهم برشمرده اند.
استان البرز نیازمند به فرهنگسازی در تعمیق باورهای قلبی و روحیه تعاملی
استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: استان ما نیز به فرهنگسازی در این رابطه نیازمند است این مهم نه فقط به معنای فرهنگسازی در اطلاع رسانی است؛بلکه دستیابی به یک باور عمیق قلبی برای تعامل همگان و تحقق مقاصد استان است.
تعامل راهگشای تحقق منافع جمعی در البرز است و نه تقابل
وی افزود: این تعامل در راستای منافع جمعی در استان تکمیل می

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود