22 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 121834

هیئت دولت در جریان طرح برد – برد قرار داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هیئت دولت در جریان طرح برد – برد قرار داشت


استاندار البرز گفت: هیئت دولت و وزرا در جریان کامل روند اجرای طرح برد – برد بودند.
سیدطاهرطاهری در نشست خبری « تشریح رهاوردهای همایش برد- برد» ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه با اشاره به زمان کلید خوردن طرح این همایش اظهار داشت: این فراخوان از زمستان 92 با استقبال گسترده سرمایه گذاران آغاز شد؛ به نحوی که از زمان اعلام فراخوان تا 15 روز تمدید طرح صورت گرفت. وی با بیان اینکه اطلاع رسانی گسترده در این طرح موجب شد تا تمامی طیف های مردم و مسئولان در جریان روند و نحوه اجرای طرح برد – برد قرار داشته باشند و نام برد – بر د برای تمامی اقشار آشنا باشد.
طاهری ادامه داد: این فرایند به نحوی صورت گرفت که در این مدت شاهد افزایش آمار ثبت نام کنندگان در این طرح بودیم به نحوی که این رقم تا 2 هزار و 115 نفر با سرمایه 15 هزار میلیارد تومان رسید. نماینده عالی دولت در استان در ادامه به دیدار تیم استانداری البرز پس از اعلام فرخوان برد – برد با وزرای دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در این بازه به صورت همزمان با کلیه وزاری دولت نیز مذاکره صورت گرفت و کلیه اعضای هئیت دولت در جریان روند اجرای این طرح قرار داشتند.
البرز جا پای پایتخت گذاشت
وی در ادامه بیان کرد: ما تنها استانی بودیم که به این شکل حرکت جهادی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز کردیم و اغراق نیست اگر بگوییم البرز پیشقراول فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است. وی خاطر نشان شد: البرز شهری کوچک است و در نگاه همگان اینگونه تصورمی شود که باید در جایگاه شهرهایی همچون فیروزه کوه ، دماوند و... قرار داشته باشد، اما این استان درجوار پایتخت با اجرای طرح فراخوان برد – برد به نحوی قد علم کرد که جا پای پایتخت گذاشت و شاید این حرکت برای برخی آنگونه خوشایند نبود.
البرزالگوی سایر استانهای کشور شد
استاندار البرز در ادامه اجرای این طرح را الگویی شاخص برای سایر استانهای کشور قلمداد کرد و گفت:امروز طرح فراخوان برد – برد مورد استقبال استانداران سایر استانهای کشور قرار گرفته است و به نحوی در تاریخ این استان به ثبت رسید که سایر استانها نیز در صدد الگو برداری از آن هستند. وی افزود: پس از همایش برد – برد هر جا شاهد شکوفایی و توسعه باشیم به برکت سرمایه هایی است که روانه این استان خواهد شد.
گردهمایی تیم اقتصادی دولت در همایش برد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود