12 اسفند 1392
شماره خبر: 117675

دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان البرز فعال می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان البرز فعال می شود


مشاورعالی استاندار البرز بر ضرورت فعال شدن دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان و تشکیل بانک اطلاعاتی ایثارگران استان تأکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان باید گزارش عملکرد خود را ضمن اعلام به دبیرخانه در رسانه ها نیز انعکاس دهند.
ابوالقاسم طاهری در « نخستین جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران استان» با مهم دانستن نقش این شورا در ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهارداشت: استانداری البرز در خدمت به ایثارگران از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود. وی ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل جلسات ماهانه و فصلی این شورا افزود: فعال شدن دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان نیز بستر مناسبی است تا اهم فعالیت های صورت گرفته و نتایج نهایی به مقامات ارشد استان اطلاع رسانی شود. مشاورعالی استاندار همچنین تشکیل بانک جامع اطلاعاتی را گامی در جهت احصاء وضعیت ایثارگران در استان دانست.
دستگاه گزارش عملکرد ارائه دهند
طاهری در ادامه با بیان اینکه نباید خدمات ارائه شده به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مسکوت بماند، گفت: دستگاه های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را در این رابطه به دبیرخانه شورا ارائه کنند تا ضمن بررسی عملکرد دستگاه ها نقاط قوت و ضعف نیز احصاء شود.
لزوم بازتاب اقدامات در رسانه های استان
وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی از اهم فعالیت ها در رسانه های استانی به منظور انعکاس و بازتاب رویدادهای این حوزه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود