21 شهریور 1391
شماره خبر: 11486

برگزاری جلسات شورا با حضور معتمدان محلی روند مدیریت محمدشهر را تسهیل می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری جلسات شورا با حضور معتمدان محلی روند مدیریت محمدشهر را تسهیل می کند

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی محمدشهر گفت: زمانی که جلسات شورای شهر با حضور معتمدان محلی برگزار و از انتقادات و پیشنهادات این افراد در مسیر مدیریتی استفاده شود، روند حساس مدیریت شهری تسهیل می شود.
نادر ایزدبین با بیان این مطلب افزود: حضور معتمدان محلی و تعامل با آنها به خصوص در شهرهای پرجمعیتی همچون محمدشهر بسیار لازم و محسوس است. وی در این ارتباط از برگزاری جلسه ای با حضور معتمدان محلی محمدشهر خبر داد و گفت: این جلسه به منظور بررسی مشکلات شهر در محل شورای شهر محمدشهر برگزار شد.
معتمدان محلی محمدشهر هر دو هفته یکبار در جلسات شورا شرکت می کنند
نادر ایزدبین افزود: با این شناخت نگاهی واقع گرایانه در خدمات رسانی به هر منطقه لحاظ  می شود. وی تشریح کرد: ما با آغوشی باز انتقادات و پیشنهادات شهروندان و معتمدان محلی را پذیرا هستیم و مقرر شده است که هر دو هفته یک بار با نمایندگان و معتمدان محلی جلسه ای در محل شورا برگزار شود. وی همچنین از بهره برداری طبقه تحتانی ساختمان شورای شهر محمدشهر خبر داد و افزود: مسئولان شهری همچون محمدشهر که دارای 14 منطقه و محدوده پراکنده است نیاز به این دارند که با نمایندگانی از هر منطقه وارد تعامل شوند تا در نتیجه این اقدام بتوان از کاستی ها و ظرفیت های هر منطقه شناخت بیشتری حاصل کرد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود