6 آبان 1392
شماره خبر: 108890

دستگاه های استانی برای جذب اعتبارات تلاش کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دستگاه های استانی برای جذب اعتبارات تلاش کنند


استاندار البرز گفت: عدم تسهیل در امور مردم زمینه بروز تخلفات و جرائم را افزایش می دهد بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق و علمی به سمتی رفت که خروجی قوانین منجر به جلوگیری از تخلفات شود.
سید طاهر طاهری با بیان این مطلب در دیدار اعضای شورای قضایی استان، شغل قضات و کارمندان دستگاه قضایی را بسیار حساس عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و همچنین روند رسیدگی به پرونده های مختلف، شغل قضاوت از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است. وی افزود: استان البرز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، افزایش مهاجرت ها و ... با ظرفیتها و در عین حال با معضلاتی مواجه است که روند رسیدگی به موضوعات مختلف را با مشکلاتی مواجه می کند. این مسئول تاکید کرد: نمونه ای از این موارد مباحث مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان البرز است که گاهی به دلیل سخت گیری های بی مورد مردم را به سوی تخلف هدایت می کند که باید برای آن تدابیر لازم اندیشیده شود. نماینده عالی دولت در استان البرز خاطر نشان کرد: این در حالی است که برخی شهرداری ها به بهانه ایجاد درآمد زمینه ای را فراهم آورده اند که مردم مجبور به انجام تخلف می شوند که باید برای تقلیل این پدیده شوم اجتماعی تدابیری را اتخاذ کرد که از ابتدا مردم مجبور به انجام تخلف نشوند.
دستگاه های استانی برای جذب اعتبارات تلاش کنند
جذب اعتبارات استانی از مراکز کشوری از سوی دستگاه های استانی از دیگر موضوعاتی بود که استاندار البرز در این جلسه به آن اشاره کرد. وی در این رابطه یادآور شد: بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در رابطه با دستگاه های استانی به اختصاص اعتبارات مورد نیاز به منظور احداث ساختمان اداری و تامین تجهیزات آن باز می گردد که باید با پیگیری های مداوم از استانداری و انتقال این موضوعات به مراکز ملی در دست پیگیری قرار گیرد. طاهری یادآور شد: در این راستا مدیران دستگاه های مختلف استان مکلف هستند با پیگیری این

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود