26 مرداد 1391
شماره خبر: 10337

عملكرد مركز علمی كاربردی فرهنگ و هنر البرز مثبت بوده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 عملكرد مركز علمی كاربردی فرهنگ و هنر البرز مثبت بوده است

سپیدار آنلاین: معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان كرج از ارزیابی مثبت دستگاه های نظارتی پس از رصد عملكرد مركز علمی كاربردی فرهنگ و هنر استان البرز خبر داد.
'مهدی ایران نژاد' افزود: نظارت های محسوس و نامحسوس دستگاه های نظارتی از عملكرد این مركز طی ترم گذشته تحصیلی بیانگر موفقیت آن و رضایت دانشجویان بوده است. وی با بیان اینكه هم اكنون یكی از مهره های مدیریتی استان بر مسند ریاست این دانشگاه تكیه زده است، اظهار داشت: تعامل مدیران دانشگاه با مسئولان دستگاه ها یكی از مهمترین اولویت های ما جهت ارتقای سطح علمی این مراكز و بهره برداری از ظرفیت آنها به شمار می آید. ایران نژاد بیان داشت: به رغم نوپا بودن استان، شاهد توسعه حوزه های گوناگون در منطقه بوده ایم كه از این جمله افزایش دانشگاه های تخصصی به چهار دانشگاه و چند برابر شدن هیئت علمی این مراكز دانشگاهی است.
معاون استاندار البرز، غنی سازی علمی و فرهنگی دانشجویان و رفع مشكلات آنان در هر زمینه ای را مانع از نفوذ دشمن میان قشر دانشجو و صید جوانان فرهیخته كشور دانست و یادآور شد: ما هم اكنون در صف نخست مقابله با جنگ نرم قرار گرفته ایم. فرماندار كرج، بسط و احداث مراكز دانشگاهی را بهترین راهكار برای مقابله با نفوذ زیركانه دشمن ارزیابی و اضافه كرد: به همین منظور پی گیری و حل و فصل حقوق دانشجویان از هر حیث، بعنوان یكی از مهمترین اولویت های فرمانداری در قالب كمیسیون دانشجویی انجام می گیرد.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود