Logo

صفحه اصلي > شهری > سامانه 137 ساده ترين پل ارتباطي و نظارتي شهروندان با شهرداري است

سامانه 137 ساده ترين پل ارتباطي و نظارتي شهروندان با شهرداري است


16 خرداد 1391. نويسنده: monshi
سامانه 137 ساده ترين پل ارتباطي و نظارتي شهروندان با شهرداري است

سپیدار آنلاین: سرپرست سامانه 137 شهرداري كرج، اين سامانه را ساده ترين پل ارتباطي و نظارتي شهروندان با شهرداري دانست.
محسن كمالي دهقان اظهار داشت: سامانه 137 حدود 4 سال است كه در شهرداري كرج راه اندازي شده و با آمادگي كامل و 24 ساعته مشكلات و انتقادات و شكايات شهروندان را پيگيري مي كند. وي افزود: در اين زمينه شهروندان مي توانند در صورت بروز مواردي چون عدم نظافت و كم كاري رفتگران، سد معبر، ساخت و ساز غيرمجاز و تخلفات ساختماني، رنگ آميزي و خط كشي هاي خيابانها، نصب تابلوهاي معابر و كوچه ها همچنين موارد مربوط به فضاي سبز و پاركها و ساير موارد مديريت شهري مراتب را سريعا به شماره 137 اطلاع دهند. اين مسئول عنوان كرد: پس از تماس شهروندان با اين سامانه و طرح مشكلات مربوطه، كد رهگيري به فرد تماس گيرنده اعلام مي شود. كمالي دهقان ادامه داد: شهروندان مي توانند شهردار خوبي براي محله خود باشند و با تماس با سامانه 137 پيگير مشكلات و معضلات شهري خود باشند. سرپرست سامانه 137 شهرداري كرج با اشاره به اينكه بيشترين تماسها در مورد مشكلات خدمات شهري و عمراني است، يادآور شد: اميد است با پيگيري هاي اين سامانه شاهد كاهش مشكلات شهري باشيم.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج
بازگشت